Sorry hoor, maar ik ben het met Michael eens, Jullie ZTOG is een behoorlijke kopie... Ik vind het dan ook uitermate telleur stellend, dat jullie als site zijnde iets van onze site kopieëren waar weken werk over heen is gegaan om alles goed te krijgen. Zelfs de namen zijn het zelfde... Persoonlijk vind ik het erg inspiratieloos...
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 72 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
@ raymondhoek
we zijn op het moment erg hard bezig om ZTOG anders te maken dan ZTAO. We zijn nu bezig met het bespreken van enkele plannen die binnenkort te zien zullen zijn.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 181 Prijzenkast:
2
Verzorger
inderdaad, je zegt net zelf dat bij ZTAO er weken werk over heen zijn gegaan en met ZTOG is dat het zelfde geval, het is allemaal onder constructie en die is afgelopen weekend pas begonnen, we vonden het zelf ook al te veel lijken op ZTAO.
2
Verzorger
ik heb er eigenlijk zelf persoonlijk niets aan bedacht, het was eigenlijk julmuis idee, het stond er al op toen ik erbij kwam. creaviviteit is ver te zoeken, heb je gelijk in raymond, maar wat wil je ook van 2 13-jarigen?
Dat ze gewoon zelf een leuk idee bedenken, en anders geen site maken met zoiets erop. Je moet een dergelijk idee nou eenmaal goed uitdenken, en wellicht nog een of twee keer opnieuw beginnen, zoals met een ZTAO. Waarom zou je op de 13e trouwens minder creatief zijn dan bijvoorbeeld Raymond? Creativiteit heeft niks met leeftijd te maken, je moet gewoon een goed idee bedenken, en als je dat niet hebt, moet je je misschien ook niet aan zo'n dierentuinspel wagen, zeker niet als je vervolgens je leeftijd gebruikt als excuus voor het bijna compleet overnemen van je idee van een andere site. Ik vind dat dus, met alle respect, een vrij dom argumtent, ik ben het bovendien met Raymond eens, dat het wel heel erg op het ZTAO lijkt het is eigenlijk gewoon precies hetzelfde als hier, maar dan in het Engels (en met misschien een andere norm wat de reputatie betreft). Forget the crew... Follow the rules!
2
Verzorger
ik ben het voor het grootste deel ook wel met jullie eens, ik overweeg al een beetje om er mee te kappen, de boel geheel nieuw te ordenen zodat het echt iets anders word dan ZTAO. bij mij heeft mijn leeftijd wel met mijn creativitet te maken, maar dat komt vooral door -dit hoeft niet iedereen te weten-. voor nu is het topic ook niet te zien, tot alles aangepast is.
Added (18 Sep 2010, 17:34) --------------------------------------------- ZTOG is nu heropent en het is (bijna) compleet veranderd. zoals verwacht zullen er wel weer wat klachten komen en we zullen die zo snel mogelijk veranderen, maar aan alleen "het is bijna hetzelfde als ZTAO, jullie hebben geen creativiteit"* hebben we niks. (*niet dat dit mijn mening is over de voorgaande reacties, ik verzon gewoon wat.)
Added (21 Sep 2010, 17:05) --------------------------------------------- ZTO heeft nu ook zijn eigen banners (kijk maar in mijn onderschrift)
Added (08 Okt 2010, 22:20) --------------------------------------------- waarschijnlijk het laatste nieuwtje over ZTO de komende tijd, maar ik en julmuis zijn sinds kort een desingersgroep, binnenkort zullen er al projecten te zien zijn.