Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
Google Sites
Frank
Datum: Woensdag, 09 Feb 2011, 16:33 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 9

Curator

Hoi iedereen,

Ikzelf bezit natuurlijk een eigen google site, maar ik zie dat heel veel mensen een eigen google site hebben die Zoo Tycoon gerealateerd hebben.
Dus als dat hoopje mensen dan hier wil zeggen over zijn ZT-(Zoo)Design site met Google Sites, wil ik hem heus op de onderstaande lijst zetten.
Ook als je weet dat sommigen ZT gerelateerde Google Site heeft, dan is het natuurlijk toegestaan om hier te melden.
Het is daarintegen niet de bedoeling om voor anderen als te zeggen dat ze een Google Site hebben, terwijl ze gewoon op het ztsf zitten.

Google Sites
Franks Zoos and Aquarium Company (TigerKeeper)

Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!

Bericht veranderd door: TigerKeeper - Woensdag, 09 Feb 2011, 16:34
BerichtHoi iedereen,

Ikzelf bezit natuurlijk een eigen google site, maar ik zie dat heel veel mensen een eigen google site hebben die Zoo Tycoon gerealateerd hebben.
Dus als dat hoopje mensen dan hier wil zeggen over zijn ZT-(Zoo)Design site met Google Sites, wil ik hem heus op de onderstaande lijst zetten.
Ook als je weet dat sommigen ZT gerelateerde Google Site heeft, dan is het natuurlijk toegestaan om hier te melden.
Het is daarintegen niet de bedoeling om voor anderen als te zeggen dat ze een Google Site hebben, terwijl ze gewoon op het ztsf zitten.

Google Sites
Franks Zoos and Aquarium Company (TigerKeeper)

Bericht getypt door - Frank
Toegevoegd op 09 Feb 2011 om 16:33
chickboy
Datum: Donderdag, 10 Feb 2011, 16:14 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

Verzorger

ik ga waarschijnlijk binnenkort zelf een google site maken met een zoo tycoon gerelateerd onderwerp en dat ga ik hier dus ook melden als het zover is, maar dan moet ik het wel begrijpen en ik vind de uitleg nogal vaag door de opbouw...

Berichtik ga waarschijnlijk binnenkort zelf een google site maken met een zoo tycoon gerelateerd onderwerp en dat ga ik hier dus ook melden als het zover is, maar dan moet ik het wel begrijpen en ik vind de uitleg nogal vaag door de opbouw...

Bericht getypt door - chickboy
Toegevoegd op 10 Feb 2011 om 16:14
Aurlord
Datum: Donderdag, 10 Feb 2011, 16:33 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Onderdirecteur

Wil je die van mij er ook op zetten?
My WebPage
Ik zet die van jou er dan ook wel bij.

Lars

BerichtWil je die van mij er ook op zetten?
My WebPage
Ik zet die van jou er dan ook wel bij.

Lars

Bericht getypt door - Aurlord
Toegevoegd op 10 Feb 2011 om 16:33
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz