Vandaag kwam in mij het idee op om een zoo tycoon-geralateerd forum op te richten. Dit forum zal een internationaal forum zijn, met een Nederlands en een Engels deel, met een mogelijkheid tot ander talen. Beide, maar ook eventuele delen met een andere taal zullen, delen zullen op één website staan, maar verschillende moderatoren hebben. De naam van het forum zal Zoo Tycoon World Wide (ZTWW) zijn.
Omdat ik dit beter wil organiseren dan mijn vorige pogingen, wil ik eerst de site volledig af hebben en een volledig team voor de site hebben. Als je bij het team wilt komen, kun je mij een PB sturen.
De site zal overigens gebruik maken van Zetaboards.
Ieder lid van het team zal voortijdig een link krijgen, om de site vast te kunnen bezichtigen en organiseren. Voor ZTWW worden nog de volgende teamleden gezocht: • Technisch Admin (moet thema’s kunnen maken, in verband met maken v/d site!)
• Moderator Nederlands (2 v/d 2 gevonden: RockY Stone en Dierentuiner)
• Moderator Engels (Uitzonderlijke beheersing Engels, liever zelfs als eerste taal!)
Dit zijn alleen de primair nodig teamleden, o.a. download-manager en contest-manager zullen later gevraagd worden.
Added (08 Maa 2011, 18:41)
---------------------------------------------
Onze site is geopend, je kunt hem hier bekijken:
http://s4.zetaboards.com/ZT_World_Wide/index/
Daarnaast hebben we ook ons eigen spel (dit keer niet gerelateerd aan ZTAO), namelijk ZTWW ZB:
Wat is ZTWW ZB (Zoo Tycoon World Wide Zoo Builder)?
Ztww is een steeds doorlopende contest waarbij je zo realistisch mogelijk een echte dierentuin nabouwt. Dit zal gebeuren in losse wedstrijden waarbij je een verblijf nabouwd. Elke keer dat je meedoet maak je kans op een prijs in de vorm van punten. Met punten kom je hoger in het klassement. Zodra je helemaal bovenaan in het klassement staat, wordt je showtopic op ZTWW pinned.
Contests zullen gehouden worden op een ongeveer maandelijkse basis. Daarnaast zullen ze niet vereisen dat je je telkens opnieuw inschrijft, je hoeft je namelijk maar 1 keer in te schrijven.
Elke contest zal een verblijf of gebied van een echte dierentuin betreffen, zoals Burgers’ Bush of het olifantenverblijf van Noorder Dierenpark Emmen. Je hoeft hiervoor echter niet veel dierentuinkennis te hebben. Er zullen hoofdzakelijk bekende Nederlandse dierentuinen in voorkomen. Mocht er toch een andere dierentuin in voorkomen, dan zullen daar afbeeldingen van zijn.
Added (09 Maa 2011, 16:55)
We zoeken op het moment iemand die goed is in Engels en drie teksten zou kunnen vertalen
- gevonden edit 15 maa 2011 16:29
Added (15 Maa 2011, 16:29)
Op het moment zijn we ZTWW ZB aan het voorbereiden, maar we willen graag weten welke dierentuinen jullie het beste kennen. Daarom zijn we een enquête begonnen. We hopen dat jullie willen stemmen. De enquête vind je hier
Added (16 Maa 2011, 19:40)
We zouden graag weten hoe we ons forum kunnen verbeteren en willen jullie daarom vragen wat jullie graag verbeterd zouden zien worden. We hopen dat jullie reageren. Reageren kan in dit topic via Pm/Pb of op onze site in dit topic.
Daarnaast hebben we ook een nieuw topic toegevoegd, opdat we het forum kunnen gebruiken. We zullen hier waarschijnlijk onze aankondigingen en enkele permanente links plaatsen.