ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
volgen mensen de arabische wereld op het moment? ik ben echt blij voor de egyptenaren en de tunesiërs, maar nu de libiërs nog, ik hoop dat de aanval gaat plaats vinden, die achtelijk gek moet echt weg (wij hebben onze kat khadafi genoemd, hij heefd ook overal haren ) ik had niet verwacht dat de no-fly zone zou worden ingesteld, maar nu ben ik er nog blijer om, wat denken jullie, gaan de opstandelingen het winnen? ik hoop het, maar ik denk ook van wel, wand als ik de engelse en de franse zo hoor, denk ik dat ze er wel zin in hebben, bovendien heefd engeland nog een appeltje te schillen met libië wegens dat ongeluk een paar jaar geleden met dat neergestorte vliegtuig boven schotland...
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Ik ben ook voor de opstandelingen. Alleen ben ik bang dat als de amerikanen het land binnenvallen dat Khadaffi alles verwoest... Always look on the bright side of life!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
de aanval is geopend, de volgende dagen worden echt spannend, echt goed van engeland en amerika, en over die kinderen en vrouwen en paters die waren omgekomen daar wat khadaffi zegt, daar geloof ik echt niks van, alsof daar net op dat moment op een verdedigings basis een pater rond loopt, tuurlijk ,..... keep on dreaming...
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!