The-West
jeffrey
Datum: Woensdag, 21 Sep 2011, 20:04 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Curator
Goede middag/morgen/avond allemaal. Ik doe al een paar jaar het online spel The-west en was benieuwd of anderen hier op het forum het ook spelen. Ken je het niet maar ben je wel nieuwsgierig klik dan hier:THE-WEST Het is een mooi wild west spel waar je eigenlijk per dag niet veel aandacht aan hoeft te besteden. (Voor mensen die het willen proberen maar bang zijn dat je het niks aan vind, je kan je account verwijderen)
Always look on the bright side of life!
Bericht veranderd door: jeffrey - Woensdag, 21 Sep 2011, 20:05
Bericht Goede middag/morgen/avond allemaal. Ik doe al een paar jaar het online spel The-west en was benieuwd of anderen hier op het forum het ook spelen. Ken je het niet maar ben je wel nieuwsgierig klik dan hier:THE-WEST Het is een mooi wild west spel waar je eigenlijk per dag niet veel aandacht aan hoeft te besteden. (Voor mensen die het willen proberen maar bang zijn dat je het niks aan vind, je kan je account verwijderen) Bericht getypt door - jeffrey Toegevoegd op 21 Sep 2011 om 20:04
caspar1995
Datum: Woensdag, 21 Sep 2011, 20:06 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Curator
bleg, ja speelde het ooit, maar was echt saai, ik heb ook tribalwars gespeelt, maar werd uit wereld door de TFT gekickt toen ik 1 mil had. toen was ik er maar mee gestopt. maar dat spel zuigt echt.
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Bericht bleg, ja speelde het ooit, maar was echt saai, ik heb ook tribalwars gespeelt, maar werd uit wereld door de TFT gekickt toen ik 1 mil had. toen was ik er maar mee gestopt. maar dat spel zuigt echt. Bericht getypt door - caspar1995 Toegevoegd op 21 Sep 2011 om 20:06
jeffrey
Datum: Woensdag, 21 Sep 2011, 21:05 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Curator
Tja dat is jou mening . *misschien komt het wat stom of een beetje gemeen over maar is niet zo bedoeld*