The-West
jeffrey
Datum: Woensdag, 21 Sep 2011, 20:04 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Curator
Goede middag/morgen/avond allemaal. Ik doe al een paar jaar het online spel The-west en was benieuwd of anderen hier op het forum het ook spelen. Ken je het niet maar ben je wel nieuwsgierig klik dan hier:THE-WEST Het is een mooi wild west spel waar je eigenlijk per dag niet veel aandacht aan hoeft te besteden. (Voor mensen die het willen proberen maar bang zijn dat je het niks aan vind, je kan je account verwijderen)
Always look on the bright side of life!
Bericht veranderd door: jeffrey - Woensdag, 21 Sep 2011, 20:05
Bericht Goede middag/morgen/avond allemaal. Ik doe al een paar jaar het online spel The-west en was benieuwd of anderen hier op het forum het ook spelen. Ken je het niet maar ben je wel nieuwsgierig klik dan hier:THE-WEST Het is een mooi wild west spel waar je eigenlijk per dag niet veel aandacht aan hoeft te besteden. (Voor mensen die het willen proberen maar bang zijn dat je het niks aan vind, je kan je account verwijderen) Bericht getypt door - jeffrey Toegevoegd op 21 Sep 2011 om 20:04
caspar1995
Datum: Woensdag, 21 Sep 2011, 20:06 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Curator
bleg, ja speelde het ooit, maar was echt saai, ik heb ook tribalwars gespeelt, maar werd uit wereld door de TFT gekickt toen ik 1 mil had. toen was ik er maar mee gestopt. maar dat spel zuigt echt.
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Bericht bleg, ja speelde het ooit, maar was echt saai, ik heb ook tribalwars gespeelt, maar werd uit wereld door de TFT gekickt toen ik 1 mil had. toen was ik er maar mee gestopt. maar dat spel zuigt echt. Bericht getypt door - caspar1995 Toegevoegd op 21 Sep 2011 om 20:06
jeffrey
Datum: Woensdag, 21 Sep 2011, 21:05 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Curator
Tja dat is jou mening . *misschien komt het wat stom of een beetje gemeen over maar is niet zo bedoeld*
Always look on the bright side of life!
Bericht Tja dat is jou mening . *misschien komt het wat stom of een beetje gemeen over maar is niet zo bedoeld* Bericht getypt door - jeffrey Toegevoegd op 21 Sep 2011 om 21:05
caspar1995
Datum: Woensdag, 21 Sep 2011, 21:56 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Curator
gemaan? tuurlijk niet, dat is ook mijn mening
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Bericht gemaan? tuurlijk niet, dat is ook mijn mening Bericht getypt door - caspar1995 Toegevoegd op 21 Sep 2011 om 21:56
NielsG
Datum: Woensdag, 19 Okt 2011, 09:15 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Nee, ik ken het niet. Maar voor mij is Zoo Tycoon al genoeg.
Bericht Nee, ik ken het niet. Maar voor mij is Zoo Tycoon al genoeg. Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 19 Okt 2011 om 09:15
Kagu
Datum: Woensdag, 19 Okt 2011, 10:30 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Stagiaire
Die online spelletjes? Daar ben ik niet van, ik speelde eerst MondoZoo . Maar daar ben ik ook mee gestopt. Net als Niels vind ik ZT2 al genoeg. Kagu
Bericht Die online spelletjes? Daar ben ik niet van, ik speelde eerst MondoZoo . Maar daar ben ik ook mee gestopt. Net als Niels vind ik ZT2 al genoeg. Kagu Bericht getypt door - Kagu Toegevoegd op 19 Okt 2011 om 10:30