@ NielsGuchelaar, ja dat is waar want bij mijn eerste account was ik dat vergeten niet echt handig en was me wachtwoord vergeten,en had me als 11jarige op gegeven en toen moest ik een handtekening zetten vandaar heb ik een 2de account aangemaakt op tesara Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht veranderd door: wollykonijn - Donderdag, 24 Nov 2011, 19:48
Datum: Donderdag, 24 Nov 2011, 19:49 | Bericht # 12
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
hij zei dat het juist niet lukte om dat bericht te plaatse omdat hij toen een error kreeg @ Skyrider1, als het niet lukt zou ik wachten tot morgen morgen... als het dan niet lukt zou ik een berichtje naar de mods van tesara sturen...
@skyrider1,dat lijkt me inderdaad handig en als hoeveel jarige heb je je op gegeven daar kan het ook aan liggen je moet minimaal 12 jaar zijn anders moet je je hand tekening zetten dat had ik tenminste! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
@ Skyrider1, jammer heeft je vader een account er op of iemand die je kent misschien mag je van hem of zij even bij de downloads? Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
@ Aurlord, heeft hij al gedaan maar waarschijnlijk heeft hij een te jongen leeftijd ingegeven. Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Hier alles wat je moet doen op een rijtje: 1. Je drukt op registeren. 2. Je accepteert de regels. 3. Je vult alles in. 4. Je gaat dan naar je e-mail. En dan heb je een mail. Dan druk je op confirm. 5. Je plaatst een bericht in het welkomstopic. 6. Je kan bij de downloads!