Datum: Donderdag, 29 Dec 2011, 10:02 | Bericht # 111
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 696 Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
@ NielsGuchelaar, want er stond bij welke groep je zat: Grouep i.p.v Groep. Dat heb ik veranderd. Waarom is de site opeens Engels en kan je niet naar het forum??
Datum: Donderdag, 29 Dec 2011, 10:04 | Bericht # 112
NielsG
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Quote (Aurlord)
Waarom is de site opeens Engels en kan je niet naar het forum??
Dit komt door al de veranderingen..
Added (29 Dec 2011, 09:04) --------------------------------------------- Maar we gaan de lay-out niet meer veranderen, alleen wat nieuwe graphics erbij.
Mijn mening is, hoe meer jullie daar doen, hoe meer ik het een slechte ztsf kopie vind... Kijk nou maar eens naar de "Crystal Extra's", en vergelijk het met de "ZTSF-extra's". Niet alleen is de naam gekopieerd. Maar ook vrijwel alle punten zijn gekopieerd. De dierenlijst is zelfs letterlijk gekopieerd wat btw verboden is, ivm copyright schending.
Ik dacht dat er gezegd werd dat het anders werd dan ztsf??
Datum: Donderdag, 29 Dec 2011, 18:33 | Bericht # 117
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ raymondhoek, hoe bedoel je dierenlijst? die heb ik zelf nog nooit gezien ik probeer er zoveel mogelijk op aan te sturen dat het niet op het ztsf geaat lijken!! maar er zijn mensen die daar anders over denken maarja ik ben ook maar mod...
Bericht veranderd door: timo13 - Donderdag, 29 Dec 2011, 18:34
Ik vind het echt slechts jongens... Het is echt een verkeerd gekleurde kopie. Zelfs de beoordeling van jullie contest is gekopieërd hier van het ztsf...
Datum: Donderdag, 29 Dec 2011, 18:40 | Bericht # 119
NielsG
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Quote (raymondhoek)
De dierenlijst is zelfs letterlijk gekopieerd wat btw verboden is, ivm copyright schending.
De dierenlijst is verwijderd, maar veel lijkt niet hoor! Kijk naar bijv. de Lay-Out, en dit is één plaatje van: Over ons! Dit vind ik toch veel verschillen met Site-Info hier..