BNAK
NielsG
Datum: Zaterdag, 17 Dec 2011, 10:01 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ik moet met één groepje één project over gletsjers maken, en dat deden wij op één site. Er is een game, en weerstation enz. Alle stukken over gletsjers staan er nog niet allemaal op, en de foto's ook nog niet. Hier is de link: ->BNAK <- Wat vinden jullie ervan?
Bericht veranderd door: NielsGuchelaar - Zaterdag, 17 Dec 2011, 10:02
Bericht Ik moet met één groepje één project over gletsjers maken, en dat deden wij op één site. Er is een game, en weerstation enz. Alle stukken over gletsjers staan er nog niet allemaal op, en de foto's ook nog niet. Hier is de link: ->BNAK <- Wat vinden jullie ervan? Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 17 Dec 2011 om 10:01
Aurlord
Datum: Zondag, 18 Dec 2011, 10:31 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
Ik vind het echt een leuke site! Moet je een hele site maken voor een project op school? En de game vind ik ook grappig, maar ik bak er niets van... Lars
Bericht Ik vind het echt een leuke site! Moet je een hele site maken voor een project op school? En de game vind ik ook grappig, maar ik bak er niets van... Lars Bericht getypt door - Aurlord Toegevoegd op 18 Dec 2011 om 10:31
NielsG
Datum: Zondag, 18 Dec 2011, 10:36 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ Aurlord , Thanks! Maar we moeten een project laten zien, mag op powerpoint, werkstuk, en wij deden op site.
Bericht @ Aurlord , Thanks! Maar we moeten een project laten zien, mag op powerpoint, werkstuk, en wij deden op site.Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 18 Dec 2011 om 10:36
Aurlord
Datum: Zondag, 18 Dec 2011, 11:44 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
@ NielsGuchelaar , ik heb trouwens ook een vraagje... Hoe heb je die tekst in dat zwarte vakje gedaan? >)
Bericht @ NielsGuchelaar , ik heb trouwens ook een vraagje... Hoe heb je die tekst in dat zwarte vakje gedaan? >)Bericht getypt door - Aurlord Toegevoegd op 18 Dec 2011 om 11:44
NielsG
Datum: Zondag, 18 Dec 2011, 17:01 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Dat is een Widget.
Bericht Dat is een Widget. Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 18 Dec 2011 om 17:01