Ajax - AZ
thomvonder
Datum: Woensdag, 28 Dec 2011, 15:52 | Bericht # 21
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
Oke , jammer dat dat niet kan, nu moet Ajax weer met 0-0 starten...
Bericht Oke , jammer dat dat niet kan, nu moet Ajax weer met 0-0 starten... Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 28 Dec 2011 om 15:52
Aurlord
Datum: Woensdag, 28 Dec 2011, 17:38 | Bericht # 22
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
@ thomvonder , zonde hé. Ik ben namelijk een Ajax fan. Lars
Bericht @ thomvonder , zonde hé. Ik ben namelijk een Ajax fan. Lars Bericht getypt door - Aurlord Toegevoegd op 28 Dec 2011 om 17:38
egbert
Datum: Woensdag, 28 Dec 2011, 19:59 | Bericht # 23
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
3
Kroko vinder (Winaar krokie week)
Verzorger
ik ben ook een ajax fan maar ik vind dat ze gewoon vanaf de 38ste minuut moeten beginnen met 1-0 en met 11 tegen 11(dus met esteban)
Bericht ik ben ook een ajax fan maar ik vind dat ze gewoon vanaf de 38ste minuut moeten beginnen met 1-0 en met 11 tegen 11(dus met esteban) Bericht getypt door - egbert Toegevoegd op 28 Dec 2011 om 19:59
thomvonder
Datum: Woensdag, 28 Dec 2011, 20:10 | Bericht # 24
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
Ja daar ben ik het mee eens, dan wordt niemand benadeeld
Bericht Ja daar ben ik het mee eens, dan wordt niemand benadeeld Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 28 Dec 2011 om 20:10
Terdo
Datum: Woensdag, 28 Dec 2011, 21:22 | Bericht # 25
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
7
Curator
Dat zou wel het eerlijkst zijn ja. Maar ik ben ook scheidsrechter en in de regels staat dat beslissingen in een wedstrijd niet teruggedraaid kunnen worden. Dan zou AZ ernstig benadeeld worden omdat de beveiliging bij Ajax niet goed geregeld was. Nu wordt eigenlijk Ajax gedeeltelijk benadeeld omdat ze voor stonden maar dit is wel helaas de eerlijkste oplossing die mogelijk was..
Always look on the bright side of life!
Bericht Dat zou wel het eerlijkst zijn ja. Maar ik ben ook scheidsrechter en in de regels staat dat beslissingen in een wedstrijd niet teruggedraaid kunnen worden. Dan zou AZ ernstig benadeeld worden omdat de beveiliging bij Ajax niet goed geregeld was. Nu wordt eigenlijk Ajax gedeeltelijk benadeeld omdat ze voor stonden maar dit is wel helaas de eerlijkste oplossing die mogelijk was.. Bericht getypt door - Terdo Toegevoegd op 28 Dec 2011 om 21:22
Aurlord
Datum: Donderdag, 29 Dec 2011, 10:50 | Bericht # 26
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
@ egbert , want als AZ in de rust voor staat vind ik het echt oneerlijk. Maar volgensmij mag je niet zomaar vanaf de 38ste minuut beginnen. Lars
Bericht @ egbert , want als AZ in de rust voor staat vind ik het echt oneerlijk. Maar volgensmij mag je niet zomaar vanaf de 38ste minuut beginnen. Lars Bericht getypt door - Aurlord Toegevoegd op 29 Dec 2011 om 10:50
egbert
Datum: Donderdag, 29 Dec 2011, 12:42 | Bericht # 27
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
3
Kroko vinder (Winaar krokie week)
Verzorger
Quote (Aurlord )
@ egbert, want als AZ in de rust voor staat vind ik het echt oneerlijk.
Maar volgensmij mag je niet zomaar vanaf de 38ste minuut beginnen.
Lars
Je bedoelt zeker dat AJAX (en niet az) met 1-0 voor staat zoals ze gestopt zijn
Bericht Quote (Aurlord )
@ egbert, want als AZ in de rust voor staat vind ik het echt oneerlijk.
Maar volgensmij mag je niet zomaar vanaf de 38ste minuut beginnen.
Lars
Je bedoelt zeker dat AJAX (en niet az) met 1-0 voor staat zoals ze gestopt zijnBericht getypt door - egbert Toegevoegd op 29 Dec 2011 om 12:42
Christopher
Datum: Dinsdag, 17 Jan 2012, 17:39 | Bericht # 28
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Dit is zelfs in Engeland op het nieuws gekomen. Ik vond het heel erg om te zien! Christopher
Bericht Dit is zelfs in Engeland op het nieuws gekomen. Ik vond het heel erg om te zien! Christopher Bericht getypt door - Christopher Toegevoegd op 17 Jan 2012 om 17:39