@ Aurlord, oo, oke!! ik begreep het ff niet, maar je kan met webklik alleen een informatie site maken wat ik heb bijvoorbeeld.. als je je site goed lijd krijg je uit eindelijk credit's waar je een chatbox mee kan maken enz.. Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
@ Aurlord, oke, zo! ik heb gewoon wat aan geklikt is zal wel eens kijken welke het is! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
@ Aurlord, ik kan het niet vinden, ik zal morgen eens beter kijken! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 40 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Het is echt een hele leuke site met veel info over Jersey Wooly's. Helemaal perfect was als er ook andere soorten konijnen waren. Hey allemaal. Ik ben het broertje van Christopher.
@ Jake, Bedankt voor je reactie! Maar er staat nu een lijstje met konijnen als je daar op die konijnen namen klikt kom je bij info over dat konijn, ik heb ook al die namen van die site Maar ik ga er nog meer konijnen rassen op zetten
Debby Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam