Dierenforum
Bericht Heey allemaal, ik heb met Christoper samen een site, maar ik had nog een oude site met ucoz.com gemaakt! Die wou ik eerst over zt2 doen maar daar is niks van gekomen omdat wij het ZTD al hebben, dus heb ik van de oude site maar dieren forum gemaakt, PS. er staat boven aan de pagina Zt2 forum maar daar moet eigenlijk Dieren forum staan maar ik kan het niet wijzigen! Hier is de site ik hoop dat jullie zien dat ik nog bezig ben met de site! De eerste die lid woord maak ik Mod. dus kom maar op Ik hoop op veel leden. Debby Bericht getypt door - wollykonijn Toegevoegd op 22 Jan 2012 om 11:59
ZooM
Datum: Zondag, 22 Jan 2012, 12:04 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
2
Curator
@ wollykonijn , erg leuke site zeg! Een keer iets anders dan zt2 forums!
Bericht @ wollykonijn , erg leuke site zeg! Een keer iets anders dan zt2 forums! Bericht getypt door - ZooM Toegevoegd op 22 Jan 2012 om 12:04
NielsG
Datum: Zondag, 22 Jan 2012, 12:05 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ik vind het echt een mooie site! Ben al lid, maar hoef geen mod te worden..
Bericht Ik vind het echt een mooie site! Ben al lid, maar hoef geen mod te worden.. Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 22 Jan 2012 om 12:05
wollykonijn
Datum: Zondag, 22 Jan 2012, 12:06 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
@ NielsGuchelaar , Oke dan de 2e Bedankt, ff niet denken dat ik geen Admin meer wil zijn op het ZTD want dat wil ik wel
Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht @ NielsGuchelaar , Oke dan de 2e Bedankt, ff niet denken dat ik geen Admin meer wil zijn op het ZTD want dat wil ik wel Bericht getypt door - wollykonijn Toegevoegd op 22 Jan 2012 om 12:06
Jake
Datum: Zondag, 22 Jan 2012, 18:56 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Zou ik moderator mogen worden? Ik ga me even registreren! ##EDIT## Als admin kan ik je helpen met vertalen!
Hey allemaal. Ik ben het broertje van Christopher.
Bericht veranderd door: Jake - Zondag, 22 Jan 2012, 18:56
Bericht Zou ik moderator mogen worden? Ik ga me even registreren! ##EDIT## Als admin kan ik je helpen met vertalen! Bericht getypt door - Jake Toegevoegd op 22 Jan 2012 om 18:56
wollykonijn
Datum: Zondag, 22 Jan 2012, 21:18 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
@ Jake ,Reageer ff op m,n site op de PB dan regel ik het ff Debby
Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht @ Jake ,Reageer ff op m,n site op de PB dan regel ik het ff Debby Bericht getypt door - wollykonijn Toegevoegd op 22 Jan 2012 om 21:18
Jake
Datum: Maandag, 23 Jan 2012, 13:38 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
@ wollykonijn , Heb ik gedaan!
Hey allemaal. Ik ben het broertje van Christopher.
Bericht @ wollykonijn , Heb ik gedaan!Bericht getypt door - Jake Toegevoegd op 23 Jan 2012 om 13:38
wollykonijn
Datum: Maandag, 23 Jan 2012, 17:08 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
@ Jake , Oke, je bent Admin Debby
Bericht @ Jake , Oke, je bent Admin Debby Bericht getypt door - wollykonijn Toegevoegd op 23 Jan 2012 om 17:08