Datum: Woensdag, 01 Feb 2012, 22:48 | Bericht # 11
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 344 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Af en toe kijk ik maar, alleen als me pa de tv niet in beslag neemt. Ik vond het tapir-jong wel heel tof! Verder lijkt het nogal op drukte in de dierentuin.
Datum: Woensdag, 01 Feb 2012, 23:11 | Bericht # 12
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ja ik kijk elke dag en als er voetbal zelfs opkomt dan kijken we het nog!!! Dat tapir jong zag er inderdaad bijzonder mooi uit met zijn strepen en inderdaad Tejas en de verzorger die het dier verzorgt. Grappig om te zien en aan de ene kant zielig om te zien hoe het jong opgroeit zonder vader en moeder leeuw en dan willen ze het vroutjesleeuw nog een keer laten paren en dan weer kids laten baren!!! Ben benieuwd hoor en het is altijd leuk om dieren te zien!!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ja inderdaad is het zielig voor tejas dat zijn moeder ascha niet voor ze zorgden (wand hij hat nog een broertje die een week na de geboorte stierf) maar er is hoop voor de soort namelijk tejas
maar ik denk zelf dat het niet goet voor de soort is dat ascha veder welpe krijgt wand haar vorige nest was te vroeg geboren en stierven en dit nest verstote ze een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Datum: Donderdag, 02 Feb 2012, 21:26 | Bericht # 16
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ ZooM, doe maar niet nee, ik ben het alweer vergeten het enige dat ik me nog kan herinneren was een nieuw cheeta verblijf ofzo... verder vind ik de aflevering van vandaag ook wel leuk, vooral die rode panda's zijn wel leuk
nee @ ZooM, doe dat ook maar niet wand dat is niet leuk als ik van iets hoor dat nog moet komen een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER