Zt2signteam
wollykonijn
Datum: Zondag, 06 Mei 2012, 11:28 | Bericht # 11
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
@ Kit_Fisto , Jup, ik kijk wel ff of ik wat dingen aan kan passen voor de volgende die zich registreren!
Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht @ Kit_Fisto , Jup, ik kijk wel ff of ik wat dingen aan kan passen voor de volgende die zich registreren! Bericht getypt door - wollykonijn Toegevoegd op 06 Mei 2012 om 11:28
hananas59
Datum: Zondag, 06 Mei 2012, 11:38 | Bericht # 12
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
ik hoop dat jullie het leuk zullen krijgen op onze site!!!!!!!!!1
Bericht ik hoop dat jullie het leuk zullen krijgen op onze site!!!!!!!!!1 Bericht getypt door - hananas59 Toegevoegd op 06 Mei 2012 om 11:38
timo13
Datum: Zondag, 06 Mei 2012, 22:31 | Bericht # 13
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
Sorry jongens ga me niet registreren, weet toch al dat ik niet actief zal zij. Waarom niet? Nou omdat ik het al druk genoeg heb en er gewoon te veel forums bestaan(vooral afkomstig van het ztsf)
Bericht Sorry jongens ga me niet registreren, weet toch al dat ik niet actief zal zij. Waarom niet? Nou omdat ik het al druk genoeg heb en er gewoon te veel forums bestaan(vooral afkomstig van het ztsf) Bericht getypt door - timo13 Toegevoegd op 06 Mei 2012 om 22:31
wollykonijn
Datum: Woensdag, 09 Mei 2012, 17:06 | Bericht # 14
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
@ timo13 , Oke jammer, maar we hopen wel op anderen leden
Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht @ timo13 , Oke jammer, maar we hopen wel op anderen leden Bericht getypt door - wollykonijn Toegevoegd op 09 Mei 2012 om 17:06
hananas59
Datum: Zondag, 13 Mei 2012, 13:24 | Bericht # 15
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
mijn langverwachte pack staat op onze site
Bericht mijn langverwachte pack staat op onze site Bericht getypt door - hananas59 Toegevoegd op 13 Mei 2012 om 13:24
harry
Datum: Zondag, 03 Jun 2012, 13:49 | Bericht # 16
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
Kassa Medewerker
jullie maken echt hele mooie signs! ik gebruik ze nu best veel in mijn zoo's dit is echt een handige site als je signs nodig hebt! knap gedaan hoor!
Bericht jullie maken echt hele mooie signs! ik gebruik ze nu best veel in mijn zoo's dit is echt een handige site als je signs nodig hebt! knap gedaan hoor! Bericht getypt door - harry Toegevoegd op 03 Jun 2012 om 13:49
boerroel545
Datum: Woensdag, 06 Jun 2012, 16:20 | Bericht # 17
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 9
Curator
ik heb me geregistreedt ik hoop voor jullie da het snel drukker wordt gr.boerroel545
Bericht ik heb me geregistreedt ik hoop voor jullie da het snel drukker wordt gr.boerroel545 Bericht getypt door - boerroel545 Toegevoegd op 06 Jun 2012 om 16:20
wollykonijn
Datum: Zondag, 22 Jul 2012, 10:51 | Bericht # 18
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
Ik vond het wel eens tijd voor wat veranderingen, wat is er veranderd? Dit: 2 talige site (UK &NL NL nog niet helemaal vertaald!) als er mensen actief worden kunnen ze bij vip downoads dit doen we om het forum populairder te maken. en er komt nog een help voor beginnende designers.. Dus ga maar eens kijken! P.s: de vip's staan in het actiefe leden forum nog niet toegankelijk voor no-actieve leden En de exclusieve heb ik verandert naar vip omdat ik het anders een beetje na-aperij vindt!
Bericht veranderd door: wollykonijn - Zondag, 22 Jul 2012, 10:56
Bericht Ik vond het wel eens tijd voor wat veranderingen, wat is er veranderd? Dit: 2 talige site (UK &NL NL nog niet helemaal vertaald!) als er mensen actief worden kunnen ze bij vip downoads dit doen we om het forum populairder te maken. en er komt nog een help voor beginnende designers.. Dus ga maar eens kijken! P.s: de vip's staan in het actiefe leden forum nog niet toegankelijk voor no-actieve leden En de exclusieve heb ik verandert naar vip omdat ik het anders een beetje na-aperij vindt! Bericht getypt door - wollykonijn Toegevoegd op 22 Jul 2012 om 10:51
Marcelboy
Datum: Maandag, 30 Jul 2012, 19:18 | Bericht # 19
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
ik ben erg benieuwd ga me snel registreeren.
Je mag me ook gewoon Marcel noemen.
Bericht ik ben erg benieuwd ga me snel registreeren. Bericht getypt door - Marcelboy Toegevoegd op 30 Jul 2012 om 19:18