ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
Oei, mijn klasgenoot zal wel kwaad zijn, hij wist zeker dat Duitsland zou winnen en als hij geen gelijk krijgt kan je beter op afstand blijven Always look on the bright side of life!
We hebben het inderdaad erg goed gedaan. Wel viel die 12 punten voor belgie en andersom erg op... Maarja dat weet iedereen van het songfestival, dat buren elkaar allemaal 12 punten geven =.=
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
Quote (jeffrey)
Oei, mijn klasgenoot zal wel kwaad zijn, hij wist zeker dat Duitsland zou winnen en als hij geen gelijk krijgt kan je beter op afstand blijven
Dat wist iedereen toch dat Duitsland nooit ging winnen, al waren ze de beste zouden ze nog niet winnen. Eurovisie songfestival is gewoon een spelletje tussen de Oostblok van Europa
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 89 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:9
Kassa Medewerker
@ Raymond: Daar ben ik niet helemaal mee akkoord. Het is inderdaad zo dat de Oostbloklanden aan vriendjespolitiek doen en dat geldt zeker ook voor de Scandinavische landen. Maar ik kan mij niet herinneren dat de Nederlanders dikwijls 12 punten geven aan ons Belgenlandje. Gewoonlijk krijgen de Nederlanders een hoger cijfer van België, dan de Belgen van Nederland. @ Jeffrey: Duitsland ging inderdaad niet winnen, dat wist iedereen. Het liedje was immers een slechte "kopie" van het winnend lied van vorig jaar.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 344 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Ik vond het een hele leuke finale en terecht dat Denemarken gewonnen heeft. Al had Griekenland van mij ook wel mogen winnen... En gewoon een vraagje, lagen er nog meer mensen strak van het lachen om die Roemeen?
Datum: Zaterdag, 25 Mei 2013, 19:41 | Bericht # 17
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 29 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Quote (raymondhoek)
We hebben het inderdaad erg goed gedaan.Wel viel die 12 punten voor belgie en andersom erg op... Maarja dat weet iedereen van het songfestival, dat buren elkaar allemaal 12 punten geven =.=
Raymond ;)
Daarom noem ik dat gedoe dan ook het Eurovisie Vriendjes Festival