Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
ZTV is gehackd
thomvonder
Datum: Woensdag, 05 Aug 2009, 10:08 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast: 6

Winnaar download week contest
Onderdirecteur

de engelse site zootycoonvolcano is gehackd: http://z14.invisionfree.com/Zoo_Tycoon_Volcano/index.php
als je de link aanklikt zie je wat ik bedoel. De site is gehackd door voormalig designer King Hoopla.
Dat heeft hij toegegeven op Caldera Unlimited. Op andere engelse site's heeft hij ook schock -images laten zien.
Ik hoop dat hij dit niet bij de nederlandse site's zal doen. Maar wees gewaarschuwd!!!

Thom

Berichtde engelse site zootycoonvolcano is gehackd: http://z14.invisionfree.com/Zoo_Tycoon_Volcano/index.php
als je de link aanklikt zie je wat ik bedoel. De site is gehackd door voormalig designer King Hoopla.
Dat heeft hij toegegeven op Caldera Unlimited. Op andere engelse site's heeft hij ook schock -images laten zien.
Ik hoop dat hij dit niet bij de nederlandse site's zal doen. Maar wees gewaarschuwd!!!

Thom

Bericht getypt door - thomvonder
Toegevoegd op 05 Aug 2009 om 10:08
Erry2000
Datum: Woensdag, 05 Aug 2009, 10:32 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 7

Technisch medewerker
Curator

Ja, heftig, hea? Dat King Hoopla zoiets zou doen... Wie had dat gedacht. Gelukkig is het ZTSF nou niet een site die je zomaar hackt (met alle respect, niet zo'n simpele invisionfree site), maar toch zouden we de nodige veiligheidsmaatregelen kunnen nemen.

Forget the crew... Follow the rules!
BerichtJa, heftig, hea? Dat King Hoopla zoiets zou doen... Wie had dat gedacht. Gelukkig is het ZTSF nou niet een site die je zomaar hackt (met alle respect, niet zo'n simpele invisionfree site), maar toch zouden we de nodige veiligheidsmaatregelen kunnen nemen.

Bericht getypt door - Erry2000
Toegevoegd op 05 Aug 2009 om 10:32
Laraatje2008
Datum: Woensdag, 05 Aug 2009, 16:54 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 10

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Ja een gewaardschuwd mens telt voor 2. Maar waarom doet hij dat trouwens? Ik ben niet zo bekend in die zaken, maar het is toch idioot waarom zo'n iemand dat doet. Alleen maar om andere mensen te plagen. Sorry maar dan ben je gestoord. Ik hoop dat hij van onze site afblijft en ben blij dat Raymond en Errol deze site goed beschermd hebben. Dus King Hoepla blijf weg.
Zonnige groetjes van Laraatje B)

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtJa een gewaardschuwd mens telt voor 2. Maar waarom doet hij dat trouwens? Ik ben niet zo bekend in die zaken, maar het is toch idioot waarom zo'n iemand dat doet. Alleen maar om andere mensen te plagen. Sorry maar dan ben je gestoord. Ik hoop dat hij van onze site afblijft en ben blij dat Raymond en Errol deze site goed beschermd hebben. Dus King Hoepla blijf weg.
Zonnige groetjes van Laraatje B)

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 05 Aug 2009 om 16:54
Erry2000
Datum: Woensdag, 05 Aug 2009, 16:57 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 7

Technisch medewerker
Curator

Ik geloof dat er iets speelde tussen KH en een van de ZTV beheerders. Maar dit soort mensen doen het ook vaak "voor de lol", of om anderen te laten zien wat ze kunnen. Je weet nooit wat er aan vooraf gegaan is. Wat ik wel weet is dat geen van onze crewleden ook maar enig contact met KH heeft, dus wat dat betreft zou het wel heel erg vreemd zijn als we gehackt worden :p .

Forget the crew... Follow the rules!
BerichtIk geloof dat er iets speelde tussen KH en een van de ZTV beheerders. Maar dit soort mensen doen het ook vaak "voor de lol", of om anderen te laten zien wat ze kunnen. Je weet nooit wat er aan vooraf gegaan is. Wat ik wel weet is dat geen van onze crewleden ook maar enig contact met KH heeft, dus wat dat betreft zou het wel heel erg vreemd zijn als we gehackt worden :p .

Bericht getypt door - Erry2000
Toegevoegd op 05 Aug 2009 om 16:57
raymondhoek
Datum: Vrijdag, 07 Aug 2009, 13:16 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

ZTSF Admin
Directeur

Mocht zo iemand denken zoiets bij het ZTSF te kunnen doen, hebben ze een vette pech.
Ik heb een tijd geleden een self-herstel systeem op het ZTSF geinstaleert.
Hiermee kan de site zich zelf fixen, of in het ergste geval overschakelen naar een offline situatie.
Dus fouten zijn hier niet geoorloofd ^_^

Bovendien zou zo iemand niet eens door het admin schild komen :p
Dus deze site is 100% veilig.

Wel vind ik het behoorlijk kinderachtig om zoiets te doen. <_<

Raymond (Site-admin) ;)

BerichtMocht zo iemand denken zoiets bij het ZTSF te kunnen doen, hebben ze een vette pech.
Ik heb een tijd geleden een self-herstel systeem op het ZTSF geinstaleert.
Hiermee kan de site zich zelf fixen, of in het ergste geval overschakelen naar een offline situatie.
Dus fouten zijn hier niet geoorloofd ^_^

Bovendien zou zo iemand niet eens door het admin schild komen :p
Dus deze site is 100% veilig.

Wel vind ik het behoorlijk kinderachtig om zoiets te doen. <_<

Raymond (Site-admin) ;)

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 07 Aug 2009 om 13:16
thomvonder
Datum: Zaterdag, 07 Nov 2009, 12:35 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast: 6

Winnaar download week contest
Onderdirecteur

ZTV is weer gehackd!!! dit keer volgensmij door VG en BL
en het wordt afwachten of het dit keer wel goed komt want bijna alles is verwijderd
ik raad je verder aan er niet heen te gaan want er is een virus op geplaatst
en CU is ook weg ik hoop dat die terugkomt maar als dat niet zo is is hier de nieuwe site

http://z6.invisionfree.com/Environ/index.php?act=idx

BerichtZTV is weer gehackd!!! dit keer volgensmij door VG en BL
en het wordt afwachten of het dit keer wel goed komt want bijna alles is verwijderd
ik raad je verder aan er niet heen te gaan want er is een virus op geplaatst
en CU is ook weg ik hoop dat die terugkomt maar als dat niet zo is is hier de nieuwe site

http://z6.invisionfree.com/Environ/index.php?act=idx

Bericht getypt door - thomvonder
Toegevoegd op 07 Nov 2009 om 12:35
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz