Ik weet niet goed waar dit onderwerp thuis hoort maar ik wil even zeggen dat ik het heel erg vervelend vind dat nieuwe leden op topics reageren waar soms al maanden niets is gezegd. Vaak zeggen ze dan alleen maar mooi gedaan of echt super leuk... Ik denk dat ze dit doen om aan de 25 nodige posts te komen om de exclusieve downloads te krijgen. Zelf wil ik ook wel die exclusieve downloads maar a.u.b. mensen reageer ff normaal en op onderwerpen die op het moment spelen. gr. terdo
voorbeeld de creaties van africanfreak http://www.superzt.ucoz.com/forum/17-84-4 Het laatste bericht van africanfreak daar is van 6 juni dat is nu 21 dagen dus 3 weken geleden!!! en dan alleen maar berichten van 'goed gedaan' en 'mooi'
Ik hoop dat iemand het met mij eens is en ik hoor graag reacties!
Always look on the bright side of life!
Bericht veranderd door: Terdo - Zaterdag, 27 Jun 2009, 16:17
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 27 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
ik ben het er volledig mee eens ik zit me soms echt rot te ergeren aan spammers en volgens mij is het niet alleen voor de 25 posts maar ook gewoon omdat ze de forum regels niet weten
misschien is het een goed idee om een waarschuwings balkje te maken en als iemand spamt een stukje gekleurd laten worden en als het balkje helemaal gekleurd is dat het lid word geband.
Ook ik ben het met je eens. Er zijn de afgelopen week 4 waarschuwingsberichten vanaf mij weggegaan. De personen die zo'n waarschuwing hebben gehad, moeten zich snel corrigeren, anders hebben ze een ban te pakken. En het gaat hier niet zoals op caladera of zoiets, waar alleen je account word geblokt. Bij het ZTSF, word je IP-adres geblokeerd van de site EN je account!!
@ timtomtim, Dat balkje is een prachtig idee, en ik zal er zeker naar gaan kijken... Want het gaat nu echt heel even te ver...
Alleen komen de spammers van een koude kermis thuis Wie denkt even snel 25 posts te halen voor de exclusive's heeft pech... Want ookal HEB je 25 posts in 1 dag weten te behalen (wat al knap is), dan zit er nog een speciale beveiliging op de site voor deze spammers Want je dient ook nog eens minimaal 31 dagen lid te zijn...
Ik ben blij om te horen dat ik niet de enige ben die dit heel erg irritant vind Ik vind het een goed idee van tim om zo'n soort balkje te maken. En anders kunnen ze misschien automatisch een pb krijgen als laatste waarschuwing? Always look on the bright side of life!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Er wordt gelukkig van alles aan gedaan en ik heb sommige topics al dicht gegooid omdat ze daar juist gingen spammen. En ik denk dat ze het doen vanwege de exclusieve. Maar zoals Raymond al zei er zit nog iets onder, dus ze kunnen berichten plaatsen en spammen maar het helpt allemaal niks. Er wordt dus iets aan gedaan!! Zonnige groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Ik heb er laatst ook iemand op betrapt die bij sommige topics zei: "lol", alleen maar "lol". Meteen op de "Report" knop gedrukt natuurlijk. Het valt me opdat ook veel buitenlandse nieuwe leden dit doen ( niet allemaal, bijv. Okapi01, Firecat en Desigualboy ). Buitenlandse leden hebben toch niet zo veel voordeel als de nederlandse leden. Misschien is het verstandig om ook een mededelingen subforum te maken bij het internationale forum van het ZTSF, o.a. een standaard topic met de regels in het Engels.
Frank (TigerKeeper)
Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
Ik heb inderdaad gezien dat je hebt gereport. Dat vind ik heel goed van je. Ook waren er nog een aantal andere leden die zo slim waren op de berichten te reporten. Allemaal hartelijk bedankt daarvoor
De engelse leden gebruiken grotendeels als excuus dat het ZTSF, niet goed vertaald zou worden door google translate. Daarom werkt de crew nu keihard achter de schermen om de site ook in het engels te laten weergeven... Ik hoop het aankomende week te kunnen afronden. Dan kunnen we tevens direct wat strenger zijn voor de buitenlandse leden. Want ze zijn niet meer in het nadeel door de taal dan...
Ik vind het ook een aardig idee om het spammen wat harder aan te pakken. Maar los van dat is het misschien het idee om wat spam op te ruimen? Je geeft er immers alleen het slechte voorbeeld mee. Die berichten ben je, als je het mij vraagt, liever kwijt dan rijk. Ook is het misschien een ideetje om de crew weer ff wakker te schudden? Behalve Lara heb ik niet het idee dat ik de andere mods nog erg veel zie... Met een actievere crew kunnen we efficienter zijn in het sluiten van topics . Forget the crew... Follow the rules!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 30 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
But I can understand them as well. Especially because in some forums posts don´t count and maybe they try to find out in which forums they get a count...Its especially hard for members who don´t speak dutch
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 26 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
In my opinion you could tell where posts do really count and where not. if somebody want to participate he can and if not you will see it soon. If you dont want spamming you should try things like: "Posts after one month inactivity in the thread dont count" "Posts with less than xy signs dont count.