Ik zie vaak genoeg dat mensen vertellen dat ze iemand anders gezien hebben in een Dierentuin. Helaas kan ik dat helaas nooit zeggen, omdat ik niet weet hoe jullie eruit zien. (van slechts een paar?).
Het lijkt me leuk om te weten hoe iedereen eruit ziet en daarom dit topic. Plaats dus je foto in dit topic en misschien kan je wel iets meer over jezelf vertellen?
Ik ben 'Jeweetwelwie' en op dit moment ben ik 19 jaar. Ik woon in de buurt van Rotterdam en Blijdorp is de dierentuin die ik het meeste bezoek, daar is deze foto ook gemaakt.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 681 Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
(sorry, hij is gedraaid xD) Nou, ik ben Vernon, hier ook wel 'IK'. Ik woon in Raalte, in Salland. Ofwel, het betere deel van Overijssel :P Ik ben 11 jaar oud, en kom nu bijna 3 jaar op het ZTSF (tijd vliegt :o) Deze foto is gemaakt bij de deur van mijn broertje :P
Kan zijn dat ik een beetje raar kijk komt doordat, ik op dat ff moest lachen,xD Ik ben debby hier noem ik me zelf wollykonijn omdat een van mijn konijnen zo heet.. Ik ben 13 jaar, en deze foto is gemaakt op vakantie Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 78 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
hallo ik ben hans en ik ben 13 jaar en deze foto is gemaakt bij een natuurgebied waar een roofvogelshow werdt gehouden en ik woon in heel een dorpje dicht bij roermond in limburg
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 185 Prijzenkast:
0
Verzorger
Oooow dan ben ik waarschijnlijk de Enigste uit Den-Bosch
Ik ben Sven 15 jaar en kom uit Den-Bosch Je kan me vaak tegen komen in Safari park Beekse Bergen en Burger's Zoo Ik kom in beide zoo minimaal1 keer per jaar. En deze Foto is gemaakt in Dierenpark Emmen Brullende Leeuwen