Hij komt in de volgende update, maar ik heb hem af, ik vind het zelf niet echt een kat met puppy ogen maar je ziet het wel Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Ik heb weer wat tekening er bij getekend alleen heb ik nu geen tijd om ze te showen ik zal het morgen wel showen goed?? Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Hier is weer een update: 1.zwaan 2.pluche koala 3.orka 4.dolfijn 5.afrikaanse pinguin (mislukt) 6.Okapi(ook een beetje mislukt) 7.giraffe 8.zebra duiker 9.zee arend 10.lion king 11.timon(lion king) 12.stampertje(Bambi) 13.Bambi 14.seadra(pokemon) Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
vidn ze allemaal mooi er is er geen mislukt vindik
Dat is mooi..
Quote (boerroel545)
heel mooi getekend en de details zijn goed te zien
Bedankt!
Quote (raymondhoek)
Maak je alles helemaal uit je hoofd/zelf of teken je na ofzo??
gedeeltelijk alle 2 voeg er dingen aan toe of laat sommige dingen..
Quote (raymondhoek)
Hoe ver ben je met die krokodil als ik vragen mag??
Ik zal hem straks laten zien, anders morgen wel. P.S ik haal de wachtlijst weg en jullie mogen aanvragen anders haal ik dingen door elkaar, en de koe show ik ook straks
Added (16 Jun 2012, 22:01) --------------------------------------------- @Raymond, srry, maar de krokodil moet wachten tot morgen maar ik heb hier al wel wat anderen dieren: 1.koe 2.brother bear 3.Simba (lion king welp)
Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 89 Prijzenkast:
4
Kassa Medewerker
wauw je tekent echt heel erg goed!! ook met zo ontzettend veel detail! je herkend de dieren echt gelijk als je ze hier op papier ziet! echt heeel erg knap hoor! ik ben erg benieuwd naar de krokodil