ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 181 Prijzenkast:
2
Verzorger
1. heb je een voorbeeld gebruikt? want voor een carnivoor is dat ding wel heel dik. 2. het lichaam is van een andere kant getekend dan het hoofd, klopt niet (hoofd is en profil) 3. de poten zien er echt heel raar uit. 4. gaat niet om de tekening, maar een poema staat in het engels niet echt bekend als een "puma", maar als een "mountain lion.
@ hananas59, Ziet er goed uit maar tips kun je wel gebruiken, k' vind de giraffe wel leuker.. Vind deze poema er een beetje als een sabeltand kat er uit zien Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
hmmm... Deze vind ik echt niet mooi srry hier de - punten: 1.het lichaam lijkt wel op een neushoorn lichaam maar heeft ook iets weg van een indische olifant die beschildert is,xD 2.de kop is te smal 3.het oog is goed maar de huid om het oog lijkt wel van steen 4.Miss. iets zorgvuldiger tekenen de + punten: 1.leuk dat je het in kleurt maar het is ook leuk om het zonder fineliner te doen en kleur.. 2.leuk dat je niet alles precies het zelfde na tekent P.s je moet de - punten niet negatief op vangen het zijn tips miss. word het er beter door je tekent al heel mooi maar t' kan altijd beter. Ik ben ook naar tips gaan luisteren en daar dacht ik ook van is dit nou negatief bedoelt nee dus.. Het heeft geholpen Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 78 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
oke dat van steen is zijn rimpelhuid
maar bedankt
greetz hananas59
Added (20 Jun 2012, 09:11) --------------------------------------------- wollykonijn ik gebruik altijd de rollerbal voor de lijnen vind ik toch nog beter dan potloodlijnen
Gisteren kamer opgeruimd veel tekeningen gevonden:
deze zijn wel van een jaar gelden ofzo
beer
kookaburra
pterodactylus
zee (deze maak ik af kleuren rollerball enz.)
panda
orang-oetan
luiaard(ga ik ook nog af maken)
amerikaanse zeearend
Added (30 Jul 2012, 20:25) --------------------------------------------- gooi maar weer eens leven in de brouwerij amerikaanse zeearend(sper gelukt)
@ hananas59, Ziet er veel beter uit! Miss. de hals wat dikker maken? Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam