ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
@iedereen,
ik denk dat ik waarschijnlijk de enige ben die kan denken vanuit de pester, niet dat ik ooit gepest ben, maar ik ben ooit gepest, en daarom heb ik nog een objectief beeld. ik weet zeker dat naar de juf gaan, spreekburten houden en zeggen dat ze pesten om er zelf beter op te komen niet helpt. dat is jezelf slachtoffer maken. dat gaat nooit werken, terug slaan natuurlijk ook niet, want dan word je als agresief kind gezien, en dat wil je ook niet. er is maar 1 oplossing: ben jezelf.
*of zoek zwakke plekken van de ander*
Added (01 Sep 2011, 08:39) --------------------------------------------- @ik, wat zijn jou zwakke punten en wat zijn jou goeie punten,
ben jij grappig, of juit niet? niets is zo iritant als iemand met slechte grappen.
ben jij slim of juist niet? niks is zo iritant als iemand die konstant het goeie antwoord roept.
ik bedoel maar, er zijn zoveel dingen die mensen niet snappen tot het ze word uitgelegt.
ik ben bijvoorbeeld klein, niet erg slim en ik speel zoo tycoon. mensen vinden mij klein, maar ik maak daarvan een deugd omdat ik zeg kleine mensen knapper zijn. ik ben niet erg slim, maar als ik een voldoende haal ben ik daar erg blij mee, mensen vinden dat beter als mensen die met een voldoende niet tevreden zijn. oke het zoo tycoon gedeelte weet niemand, maar dat is maar beter zo
maar ik ben ook grappig, maar ik maak niet om de halve seconde een grap, zo kun je ook leuke gesprekken voeren. en ik ben niet knap maar ook niet lelijk, maar door mijn eigen kleding stijl, eigen persoonlijkheid, ben ik wel gewild bij de meisjes.
dus mijn boodschap: laat je goeie dingen niet doordraaien en je slechte kanten kun je verdraaien. en wees jezelf!
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
dat pesten ken ik ook, je moet gewoon een ding in je hoofd houden: de kerel die je pest heeft een probleem, hij/zij pest andere om zijn/haar eigen problemen te verbergen of omdat hij/zij aandacht zoekt( 'ZIELIG' IN EEN WOORD!)