ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Nou, nee! Het is een beetje dom van mij, maar ik ben het zelf vergeten! Ik heb zomaar een zoo naam bij google ingetikt, en daarvan een afbeelding uitgezocht. Maar als iedereen even geduld heeft, kijk ik even mijn geschiedenis na, da zal ik het heus wel vinden.
Frank (TigerKeeper)
Added (24 Apr 2010, 11:15) --------------------------------------------- Nou, het is opgelost, ik weet in welke zoo de foto is, jullie kunnen weer raden!
Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Jarni, ik moet je.... helaas teleur stellen. Zebaatje had gelijk met de vraag, maar jouw opmerking klopt inderdaad. Daar lijkt het verblijf veel op dit verblijf. Maar zebraatje is aan de beurt! Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
Datum: Zaterdag, 13 Nov 2010, 19:48 | Bericht # 117
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Omdat zebraatje niet gereageerd zal ik maar even een nieuwe foto plaatsen. Ik denk en ben bang dat hij zou gereaden wordt, maar oke dat wordt dit spel tenminste nieuw leven in geblazen. De foto komt nu: Veel succes en groetjes van Laraatje Je moet trouwens nu precies raden waar het is, dus niet alleen de locatie maar ook precies waar in het park!!! Als je het niet snapt leg ik het wel uit per pm!!! En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht veranderd door: Laraatje2008 - Zaterdag, 13 Nov 2010, 19:49
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Quote (ikbenkevin)
dit is in het dolfinarium in Hardewijk, zeeleeuwenshow
Ikbenkevin, jij heb het goed, je had eerst de zeeleeuwenshow je had eerst de zeeleeuwenshow er niet bij gezet, die heb je er later bijgezet, goed gedaan, want dat had ik gevraagd en daarom heb je hem goed geraden!!! Jou beurt!!! Goed gedaan. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!