@ IK, aardig lid! bij rank 9 573 post! leuke avatar en banner!! je bent een 9+ waard! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Datum: Dinsdag, 20 Dec 2011, 17:25 | Bericht # 276
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 696 Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
@ IK, een 6.5? Dat moet zeker een foutje zijn geweest. Jouw geef ik een 9.2 Fan van pokémon. Maakt leuke sites. Showt goed, jammer dat je niet meer actief bent met ZTAO. Elke dag ben je wel hier te vinden! Kortom dus een 9.2.
@ Aurlord, alle twee tegelijk rank 9 591 post!!! erg aardig lid mooie banner en mooie avatar! een 9,3! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht veranderd door: wollykonijn - Dinsdag, 20 Dec 2011, 17:28
Datum: Dinsdag, 20 Dec 2011, 19:20 | Bericht # 278
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 373 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
@ wollykonijn, jou spam maakt niet zoveel uit, die gaat er binnenkort wel af. leuke (tijdelijke) avatar en banner actief en heel veel posts. kortom een 9.1 (ja ik weet, raar getal)
gr.thomas ~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Datum: Vrijdag, 23 Dec 2011, 19:19 | Bericht # 280
ZooM
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 469 Prijzenkast:
2
Curator
@ NielsGuchelaar, een gezellig maar erg kritisch lid. Is eigenlijk de soort van leider onder de niet crew-leden (niet dat ik iets tegen de crew heb, ze doen het fantastisch) Ik vind je geen 10 waard, dat is niemand, maar zeker een 9,6