Hoe populair ben jij op het ZTSF?
Jeweetwelwie
Datum: Zondag, 18 Sep 2011, 23:05 | Bericht # 61
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
20
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
@ raymondhoek , 9,5 , iedereen vind je een top-admin, maar af en toe zijn er een paar foutjes (kwa meningen met mensen, regels op het forum, enzovoorts) Dat is menselijk Wel heb je natuurlijk een gezellig en leuk forum gemaakt, maar complimentjes krijgen, verveelt dat niet zo? Ik vind het wel leuk dat je reageert op mensen hun showtopic en dat je goede en onderbouwende kritiek geeft waar je iets mee kan. Groetjes, Jeweetwelwie
Bericht @ raymondhoek , 9,5 , iedereen vind je een top-admin, maar af en toe zijn er een paar foutjes (kwa meningen met mensen, regels op het forum, enzovoorts) Dat is menselijk Wel heb je natuurlijk een gezellig en leuk forum gemaakt, maar complimentjes krijgen, verveelt dat niet zo? Ik vind het wel leuk dat je reageert op mensen hun showtopic en dat je goede en onderbouwende kritiek geeft waar je iets mee kan. Groetjes, Jeweetwelwie Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 18 Sep 2011 om 23:05
Real_thomas
Datum: Maandag, 19 Sep 2011, 16:59 | Bericht # 62
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
2
ZTAO
Curator
ook een 9.5 ik vind jou zoo's een van de mooiste gr.thomas
~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Bericht ook een 9.5 ik vind jou zoo's een van de mooiste gr.thomas Bericht getypt door - Real_thomas Toegevoegd op 19 Sep 2011 om 16:59
willem485
Datum: Dinsdag, 27 Sep 2011, 07:15 | Bericht # 63
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
een 8 omdat je aardig bent
hai en hallo mensen op het forum
Bericht een 8 omdat je aardig bent Bericht getypt door - willem485 Toegevoegd op 27 Sep 2011 om 07:15
caspar1995
Datum: Dinsdag, 27 Sep 2011, 08:25 | Bericht # 64
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Curator
8.5 , jaja, das vreemd, want hij heeft 0 posts, maar toch zie ik veel posts van jou, of iniedergeval soms., en ik vind dat je een hele leuke orginele avatar hebt, al ik niet al 7 mensen had ingeschrevem had ik je voo orgineelste avatar zeker ingeschreven!
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Bericht 8.5 , jaja, das vreemd, want hij heeft 0 posts, maar toch zie ik veel posts van jou, of iniedergeval soms., en ik vind dat je een hele leuke orginele avatar hebt, al ik niet al 7 mensen had ingeschrevem had ik je voo orgineelste avatar zeker ingeschreven! Bericht getypt door - caspar1995 Toegevoegd op 27 Sep 2011 om 08:25
McCamel
Datum: Dinsdag, 27 Sep 2011, 15:47 | Bericht # 65
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Curator
Caspar, jij krijgt van mij een 9. Je bent veel actief, en post geen onzinnige berichten. Een minpuntje is de spellingfouten. Die maakt iedereen wel, maar bij jou had ik het niet zo veel verwacht. David
~ Set by Eran, thanks a lot my friend ~
Bericht Caspar, jij krijgt van mij een 9. Je bent veel actief, en post geen onzinnige berichten. Een minpuntje is de spellingfouten. Die maakt iedereen wel, maar bij jou had ik het niet zo veel verwacht. David Bericht getypt door - McCamel Toegevoegd op 27 Sep 2011 om 15:47
timo13
Datum: Dinsdag, 04 Okt 2011, 20:07 | Bericht # 66
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ J-aguaR , een 8 nog niet zo heel lang lid MAAR je geeft leuke en motiverende reactie's op de showrooms en ook nog eens 0 procent spamrapport
Bericht @ J-aguaR , een 8 nog niet zo heel lang lid MAAR je geeft leuke en motiverende reactie's op de showrooms en ook nog eens 0 procent spamrapportBericht getypt door - timo13 Toegevoegd op 04 Okt 2011 om 20:07
Jeweetwelwie
Datum: Dinsdag, 04 Okt 2011, 20:09 | Bericht # 67
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
20
ZTAO
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
@ timo13 , Een 9, lekker actief met ZTAO. Bouwt veel dingen en gezellig om mee te praten Groetjes, Jeweetwelwie
Bericht @ timo13 , Een 9, lekker actief met ZTAO. Bouwt veel dingen en gezellig om mee te praten Groetjes, Jeweetwelwie Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 04 Okt 2011 om 20:09
NielsG
Datum: Dinsdag, 04 Okt 2011, 20:45 | Bericht # 68
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ Jeweetwelwie , Een 9, Aardig tegen iedereen en heel gezellig en vaak actief. Groetjes Niels
Bericht @ Jeweetwelwie , Een 9, Aardig tegen iedereen en heel gezellig en vaak actief. Groetjes NielsBericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 04 Okt 2011 om 20:45
Real_thomas
Datum: Dinsdag, 04 Okt 2011, 20:47 | Bericht # 69
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Curator
@NielsGuchelaar, een 9,5 ik vind jou zoo's heel realistisch en je post heel goed gr.thomas
~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Bericht @NielsGuchelaar, een 9,5 ik vind jou zoo's heel realistisch en je post heel goed gr.thomas Bericht getypt door - Real_thomas Toegevoegd op 04 Okt 2011 om 20:47
raymondhoek
Datum: Dinsdag, 04 Okt 2011, 22:33 | Bericht # 70
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
7,5 Omdat je toch wel 20% spam hebt. En nog niet mee doet maar de ZTAO ofzo. Maar je bent wel inmiddels al eventjes lid, en blijf gezellig actief op het forum. Raymond
Bericht 7,5 Omdat je toch wel 20% spam hebt. En nog niet mee doet maar de ZTAO ofzo. Maar je bent wel inmiddels al eventjes lid, en blijf gezellig actief op het forum. Raymond Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 04 Okt 2011 om 22:33