Ja of Nee?
ZooM
Datum: Donderdag, 16 Aug 2012, 15:12 | Bericht # 141
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
2
Curator
Nee, nog wel van plan... Ben jij net als ik bang voor grote dikke spinnen??
Bericht Nee, nog wel van plan... Ben jij net als ik bang voor grote dikke spinnen?? Bericht getypt door - ZooM Toegevoegd op 16 Aug 2012 om 15:12
wollykonijn
Datum: Donderdag, 16 Aug 2012, 16:02 | Bericht # 142
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
Ik durf ze wel te zien maar van die huis spinnen doe maar niet, vogelspinnen maken me niet uit! Gebruik jij wel eens photoshop als je het hebt?
Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht Ik durf ze wel te zien maar van die huis spinnen doe maar niet, vogelspinnen maken me niet uit! Gebruik jij wel eens photoshop als je het hebt? Bericht getypt door - wollykonijn Toegevoegd op 16 Aug 2012 om 16:02
catfreako
Datum: Donderdag, 16 Aug 2012, 16:36 | Bericht # 143
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Curator
Ja. Luister je wel eens Q-Music?
Bericht Ja. Luister je wel eens Q-Music? Bericht getypt door - catfreako Toegevoegd op 16 Aug 2012 om 16:36
Kit_Fisto
Datum: Donderdag, 16 Aug 2012, 16:38 | Bericht # 144
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Curator
nog nooit van gehoordt xD. vindt jij this is love een leuk liedje?? ( een van mijn favorite liedjes.)
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Bericht nog nooit van gehoordt xD. vindt jij this is love een leuk liedje?? ( een van mijn favorite liedjes.) Bericht getypt door - Kit_Fisto Toegevoegd op 16 Aug 2012 om 16:38
catfreako
Datum: Donderdag, 16 Aug 2012, 16:51 | Bericht # 145
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
ZTAO
Curator
Nee, ken ik niet. Sta wel een beetje te kijken dat jij dat radiostation niet kent, maar ach.... Volgende vraag: (misschien een beetje confronterend) Ben jij Christelijk opgevoed?
Bericht Nee, ken ik niet. Sta wel een beetje te kijken dat jij dat radiostation niet kent, maar ach.... Volgende vraag: (misschien een beetje confronterend) Ben jij Christelijk opgevoed? Bericht getypt door - catfreako Toegevoegd op 16 Aug 2012 om 16:51
Kit_Fisto
Datum: Donderdag, 16 Aug 2012, 16:53 | Bericht # 146
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Curator
nou ik ben katholiek opgevoed.. een klein beetje want het intereseert mij niet zo erg. ( sorry voor de gelovige die dit mischien niet zo leuk vinden .) @ catfreako , ja ik luister eigenlijk haast nooit naar een radio ( behalve de top 40 van radio 538) en ik sta er bij te kijken dat je dat liedje niet kent xD. vindt jij smiles cool ( ik kon niks meer verzinnen )
Bericht veranderd door: Kit_Fisto - Donderdag, 16 Aug 2012, 16:54
Bericht nou ik ben katholiek opgevoed.. een klein beetje want het intereseert mij niet zo erg. ( sorry voor de gelovige die dit mischien niet zo leuk vinden .) @ catfreako , ja ik luister eigenlijk haast nooit naar een radio ( behalve de top 40 van radio 538) en ik sta er bij te kijken dat je dat liedje niet kent xD. vindt jij smiles cool ( ik kon niks meer verzinnen ) Bericht getypt door - Kit_Fisto Toegevoegd op 16 Aug 2012 om 16:53
boerroel545
Datum: Donderdag, 16 Aug 2012, 17:09 | Bericht # 147
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 9
Curator
ja ben jij zoo tycoon verslaafd???
Bericht ja ben jij zoo tycoon verslaafd??? Bericht getypt door - boerroel545 Toegevoegd op 16 Aug 2012 om 17:09
valkje
Datum: Donderdag, 16 Aug 2012, 17:17 | Bericht # 148
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Niet echt, mijn computer is langzaam en nu kapot. Dus ik kan het nu een tijdje niet doen. heb je een hamster? (Ik sinds maandag een Chinese dwerg hamster.)
I care about animals.
Bericht Niet echt, mijn computer is langzaam en nu kapot. Dus ik kan het nu een tijdje niet doen. heb je een hamster? (Ik sinds maandag een Chinese dwerg hamster.) Bericht getypt door - valkje Toegevoegd op 16 Aug 2012 om 17:17
ZooM
Datum: Donderdag, 16 Aug 2012, 17:22 | Bericht # 149
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Curator
Nee Ga je vaak naar de dierentuin??
Bericht Nee Ga je vaak naar de dierentuin?? Bericht getypt door - ZooM Toegevoegd op 16 Aug 2012 om 17:22
Kit_Fisto
Datum: Donderdag, 16 Aug 2012, 17:22 | Bericht # 150
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Curator
wat denk jij dan xD. natuurlijk . vraag: staat jou boekenkast vol met dierenboeken?? ( bij mij staat er een schap vol mee. en vroeger stondt de hele kast er vol mee. vijf schappen.. xD) EDDIT: zoom we plaatste tegelijk een berichtje. dus ik heb die van mij even verandert.
Bericht veranderd door: Kit_Fisto - Donderdag, 16 Aug 2012, 17:24
Bericht wat denk jij dan xD. natuurlijk . vraag: staat jou boekenkast vol met dierenboeken?? ( bij mij staat er een schap vol mee. en vroeger stondt de hele kast er vol mee. vijf schappen.. xD) EDDIT: zoom we plaatste tegelijk een berichtje. dus ik heb die van mij even verandert. Bericht getypt door - Kit_Fisto Toegevoegd op 16 Aug 2012 om 17:22