ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 181 Prijzenkast:
2
Verzorger
Lukas wilde naar de winkel om iets leuks te kopen de winkel hete:winkel van van sinkel de eigenaar van winkel van sinkel hete Sinkel, het was een oude man die 3× was getrouwd en 2× gescheiden, want zijn laatste vrouw was overleden en hij wilde nooit meer een ander. maar toen kwam de fbi de winkel onderzoeken ze arresteerrden meneer sinkel wegens snoepverkoop nu kon Lukas geen snoep meer kopen. Wat moest hij nou doen? Misschien moest hij... zelf een snoepwinkel openen! Dat is een goed idee hij begon een winkel bij een kerkhof de allereerste klanten waren zombies hij vroeg de zombies wat ze wilden de zombies wilden hartjessnoep en lukas pakte alle hartjessnoep die hij had. daarna gingen ze allemal tevreden naar hun graf de snoep opeten maar toen lukas de snoepwinkel had afgesloten en naar huis was gegaan sloegen de zombies een ruitje in en pakte alle chocoladetoffee's mee! De volgende dag kwam Lukas naar het winkeltje, en zag hij dat alle toffee's gestolen waren en alle potten snoep lagen gebroken op de grond Woedend schopte hij tegen de enige pot die nog heel was, maar de pot knalde in 1000 stukjes, waarvan er een in zijn oog landde... Dus moest hij dringend naar de oogarts. de oogarts zij dat lukas moest geopereerd worden aan zijn oog . in de wachtkamer was hij aan het bedenken wat hij nu kon beginnen en hij zei tegen iedereen in het ziekenhuis ik begin een boerderij. twee weken na de operatie had lukas al een kleine boerderij hij had vier geiten zes schapen twee ezels zeven pony's en drie lama's Om zijn geluk te vieren dacht hij, laat ik eens gek doen, en een Lot van de Loterij kopen. En hij was gewonnen!!! Zijn prijs was: een Grote Dikke Olifant, die hij onmiddellijk bij de Ezels zette. maar de olifant was een vleeseter en 's nachts toen iedereen sliep at hij de ezels op daarna ging hij naar binnen en at de beide benen van lukas op nu lukas niet meer kon lopen pakte de olifant al lukas zijn geld en ging er vandoor in lukas' zijn lamborghini Toen werd lukas wakker, en besefte dat het allemaal een hele enge nachtmerrie was, en er nooit zombies in zijn winkeltje waren geweest, en dat hij nooit een vleesetende olifant had gewonnen! Die dag ging hij dus, zoals gewoonlijk, naar zijn winkeltje. En zoals elke dag opende hij maar gewoon zijn winkeltje, maar er was iets vandaag, hij was er niet helemaal bij met zijn gedachte. hij had namelijk alleen zijn ondergoed aan. dus daar stond hij, op het kerkhof met alleen een onderbroek aan. nu herinnerde hij zich het weer vanmorgen had de hond al zijn kleren verscheurd op zijn hartjesonderbroek na. toevallig was er die dag op het kerkhof een... lie klein hondje, die een brooddoos met boterhammen kwam brengen, en ook een pakketje kleren toen kwam er een man aan. hij had trek in chocotoffee's. maarja die hadden de zombies gestolen Maar toen schrok hij weer wakker, hij voelde zich in een dejavu moment. Bij nader inzien moest het ook wel een nachtmerrie zijn, want er bestaan tenslotte geen zombie's en dergelijke. maar toen... kwam zijn moeder binnen en zei. je moet naar school toen zei Lukas: 'maar mam, ik wil niet naar school, alle kinderen pesten me. geef me eens 2 redenen waarom ik naar school moet.' 'ten eerste ben je 43 en ten tweede je bent de directeur,' antwoorde zijn moeder, 'en kleed je nu aan.'
2
Verzorger
Lukas wilde naar de winkel om iets leuks te kopen de winkel hete:winkel van van sinkel de eigenaar van winkel van sinkel hete Sinkel, het was een oude man die 3× was getrouwd en 2× gescheiden, want zijn laatste vrouw was overleden en hij wilde nooit meer een ander. maar toen kwam de fbi de winkel onderzoeken ze arresteerrden meneer sinkel wegens snoepverkoop nu kon Lukas geen snoep meer kopen. Wat moest hij nou doen? Misschien moest hij... zelf een snoepwinkel openen! Dat is een goed idee hij begon een winkel bij een kerkhof de allereerste klanten waren zombies hij vroeg de zombies wat ze wilden de zombies wilden hartjessnoep en lukas pakte alle hartjessnoep die hij had. daarna gingen ze allemal tevreden naar hun graf de snoep opeten maar toen lukas de snoepwinkel had afgesloten en naar huis was gegaan sloegen de zombies een ruitje in en pakte alle chocoladetoffee's mee! De volgende dag kwam Lukas naar het winkeltje, en zag hij dat alle toffee's gestolen waren en alle potten snoep lagen gebroken op de grond Woedend schopte hij tegen de enige pot die nog heel was, maar de pot knalde in 1000 stukjes, waarvan er een in zijn oog landde... Dus moest hij dringend naar de oogarts. de oogarts zij dat lukas moest geopereerd worden aan zijn oog . in de wachtkamer was hij aan het bedenken wat hij nu kon beginnen en hij zei tegen iedereen in het ziekenhuis ik begin een boerderij. twee weken na de operatie had lukas al een kleine boerderij hij had vier geiten zes schapen twee ezels zeven pony's en drie lama's Om zijn geluk te vieren dacht hij, laat ik eens gek doen, en een Lot van de Loterij kopen. En hij was gewonnen!!! Zijn prijs was: een Grote Dikke Olifant, die hij onmiddellijk bij de Ezels zette. maar de olifant was een vleeseter en 's nachts toen iedereen sliep at hij de ezels op daarna ging hij naar binnen en at de beide benen van lukas op nu lukas niet meer kon lopen pakte de olifant al lukas zijn geld en ging er vandoor in lukas' zijn lamborghini Toen werd lukas wakker, en besefte dat het allemaal een hele enge nachtmerrie was, en er nooit zombies in zijn winkeltje waren geweest, en dat hij nooit een vleesetende olifant had gewonnen! Die dag ging hij dus, zoals gewoonlijk, naar zijn winkeltje. En zoals elke dag opende hij maar gewoon zijn winkeltje, maar er was iets vandaag, hij was er niet helemaal bij met zijn gedachte. hij had namelijk alleen zijn ondergoed aan. dus daar stond hij, op het kerkhof met alleen een onderbroek aan. nu herinnerde hij zich het weer vanmorgen had de hond al zijn kleren verscheurd op zijn hartjesonderbroek na. toevallig was er die dag op het kerkhof een... lie klein hondje, die een brooddoos met boterhammen kwam brengen, en ook een pakketje kleren toen kwam er een man aan. hij had trek in chocotoffee's. maarja die hadden de zombies gestolen Maar toen schrok hij weer wakker, hij voelde zich in een dejavu moment. Bij nader inzien moest het ook wel een nachtmerrie zijn, want er bestaan tenslotte geen zombie's en dergelijke. maar toen... kwam zijn moeder binnen en zei. je moet naar school toen zei Lukas: 'maar mam, ik wil niet naar school, alle kinderen pesten me. geef me eens 2 redenen waarom ik naar school moet.' 'ten eerste ben je 43 en ten tweede je bent de directeur,' antwoorde zijn moeder, 'en kleed je nu aan.' Hij was dus onderweg naar school, maar toen gebeurde er iets raars: Hij kwam erachter dat hij z'n verkeerde tshirt aan had, en fietste dus snel weer terug naar huis. Maar toen herinerde hij wat zijn moeder zij:hij was 43. dat klopt niet,hij was 10,toen werd hij wakker en had weer een dèjavu moment. het was weer een droom. maar het was weer een droom dat hij gedroomd had en hij was al die dejavu momenten nu wel eens zat. hij keek naar zijn benen en zag dat hij die niet meer had. toen hij door het raam keek zag hij nog net een grote dikke olifant met heel veel geld wegrijden in zijn lamborghini.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 64 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Kassa Medewerker
Lukas wilde naar de winkel om iets leuks te kopen de winkel hete:winkel van van sinkel de eigenaar van winkel van sinkel hete Sinkel, het was een oude man die 3× was getrouwd en 2× gescheiden, want zijn laatste vrouw was overleden en hij wilde nooit meer een ander. maar toen kwam de fbi de winkel onderzoeken ze arresteerrden meneer sinkel wegens snoepverkoop nu kon Lukas geen snoep meer kopen. Wat moest hij nou doen? Misschien moest hij... zelf een snoepwinkel openen! Dat is een goed idee hij begon een winkel bij een kerkhof de allereerste klanten waren zombies hij vroeg de zombies wat ze wilden de zombies wilden hartjessnoep en lukas pakte alle hartjessnoep die hij had. daarna gingen ze allemal tevreden naar hun graf de snoep opeten maar toen lukas de snoepwinkel had afgesloten en naar huis was gegaan sloegen de zombies een ruitje in en pakte alle chocoladetoffee's mee! De volgende dag kwam Lukas naar het winkeltje, en zag hij dat alle toffee's gestolen waren en alle potten snoep lagen gebroken op de grond Woedend schopte hij tegen de enige pot die nog heel was, maar de pot knalde in 1000 stukjes, waarvan er een in zijn oog landde... Dus moest hij dringend naar de oogarts. de oogarts zij dat lukas moest geopereerd worden aan zijn oog . in de wachtkamer was hij aan het bedenken wat hij nu kon beginnen en hij zei tegen iedereen in het ziekenhuis ik begin een boerderij. twee weken na de operatie had lukas al een kleine boerderij hij had vier geiten zes schapen twee ezels zeven pony's en drie lama's Om zijn geluk te vieren dacht hij, laat ik eens gek doen, en een Lot van de Loterij kopen. En hij was gewonnen!!! Zijn prijs was: een Grote Dikke Olifant, die hij onmiddellijk bij de Ezels zette. maar de olifant was een vleeseter en 's nachts toen iedereen sliep at hij de ezels op daarna ging hij naar binnen en at de beide benen van lukas op nu lukas niet meer kon lopen pakte de olifant al lukas zijn geld en ging er vandoor in lukas' zijn lamborghini Toen werd lukas wakker, en besefte dat het allemaal een hele enge nachtmerrie was, en er nooit zombies in zijn winkeltje waren geweest, en dat hij nooit een vleesetende olifant had gewonnen! Die dag ging hij dus, zoals gewoonlijk, naar zijn winkeltje. En zoals elke dag opende hij maar gewoon zijn winkeltje, maar er was iets vandaag, hij was er niet helemaal bij met zijn gedachte. hij had namelijk alleen zijn ondergoed aan. dus daar stond hij, op het kerkhof met alleen een onderbroek aan. nu herinnerde hij zich het weer vanmorgen had de hond al zijn kleren verscheurd op zijn hartjesonderbroek na. toevallig was er die dag op het kerkhof een... lie klein hondje, die een brooddoos met boterhammen kwam brengen, en ook een pakketje kleren toen kwam er een man aan. hij had trek in chocotoffee's. maarja die hadden de zombies gestolen Maar toen schrok hij weer wakker, hij voelde zich in een dejavu moment. Bij nader inzien moest het ook wel een nachtmerrie zijn, want er bestaan tenslotte geen zombie's en dergelijke. maar toen... kwam zijn moeder binnen en zei. je moet naar school toen zei Lukas: 'maar mam, ik wil niet naar school, alle kinderen pesten me. geef me eens 2 redenen waarom ik naar school moet.' 'ten eerste ben je 43 en ten tweede je bent de directeur,' antwoorde zijn moeder, 'en kleed je nu aan.' Hij was dus onderweg naar school, maar toen gebeurde er iets raars: Hij kwam erachter dat hij z'n verkeerde tshirt aan had, en fietste dus snel weer terug naar huis. Maar toen herinerde hij wat zijn moeder zij:hij was 43. dat klopt niet,hij was 10,toen werd hij wakker en had weer een dèjavu moment. het was weer een droom. maar het was weer een droom dat hij gedroomd had en hij was al die dejavu momenten nu wel eens zat. hij keek naar zijn benen en zag dat hij die niet meer had. toen hij door het raam keek zag hij nog net een grote dikke olifant met heel veel geld wegrijden in zijn lamborghini. maar toen besefte hij dat het zijn gekke opa was die zich graag verklede als dieren. en met een gerust hart ging hij de dieren voeren maar er was iets mis opeens had hij drie lama's en toen wist hij dat de lama een veulen had gekregen en hij nodigde zijn hele familie uit voor kraambezoek.
2
Verzorger
Lukas wilde naar de winkel om iets leuks te kopen de winkel hete:winkel van van sinkel de eigenaar van winkel van sinkel hete Sinkel, het was een oude man die 3× was getrouwd en 2× gescheiden, want zijn laatste vrouw was overleden en hij wilde nooit meer een ander. maar toen kwam de fbi de winkel onderzoeken ze arresteerrden meneer sinkel wegens snoepverkoop nu kon Lukas geen snoep meer kopen. Wat moest hij nou doen? Misschien moest hij... zelf een snoepwinkel openen! Dat is een goed idee hij begon een winkel bij een kerkhof de allereerste klanten waren zombies hij vroeg de zombies wat ze wilden de zombies wilden hartjessnoep en lukas pakte alle hartjessnoep die hij had. daarna gingen ze allemal tevreden naar hun graf de snoep opeten maar toen lukas de snoepwinkel had afgesloten en naar huis was gegaan sloegen de zombies een ruitje in en pakte alle chocoladetoffee's mee! De volgende dag kwam Lukas naar het winkeltje, en zag hij dat alle toffee's gestolen waren en alle potten snoep lagen gebroken op de grond Woedend schopte hij tegen de enige pot die nog heel was, maar de pot knalde in 1000 stukjes, waarvan er een in zijn oog landde... Dus moest hij dringend naar de oogarts. de oogarts zij dat lukas moest geopereerd worden aan zijn oog . in de wachtkamer was hij aan het bedenken wat hij nu kon beginnen en hij zei tegen iedereen in het ziekenhuis ik begin een boerderij. twee weken na de operatie had lukas al een kleine boerderij hij had vier geiten zes schapen twee ezels zeven pony's en drie lama's Om zijn geluk te vieren dacht hij, laat ik eens gek doen, en een Lot van de Loterij kopen. En hij was gewonnen!!! Zijn prijs was: een Grote Dikke Olifant, die hij onmiddellijk bij de Ezels zette. maar de olifant was een vleeseter en 's nachts toen iedereen sliep at hij de ezels op daarna ging hij naar binnen en at de beide benen van lukas op nu lukas niet meer kon lopen pakte de olifant al lukas zijn geld en ging er vandoor in lukas' zijn lamborghini Toen werd lukas wakker, en besefte dat het allemaal een hele enge nachtmerrie was, en er nooit zombies in zijn winkeltje waren geweest, en dat hij nooit een vleesetende olifant had gewonnen! Die dag ging hij dus, zoals gewoonlijk, naar zijn winkeltje. En zoals elke dag opende hij maar gewoon zijn winkeltje, maar er was iets vandaag, hij was er niet helemaal bij met zijn gedachte. hij had namelijk alleen zijn ondergoed aan. dus daar stond hij, op het kerkhof met alleen een onderbroek aan. nu herinnerde hij zich het weer vanmorgen had de hond al zijn kleren verscheurd op zijn hartjesonderbroek na. toevallig was er die dag op het kerkhof een... lie klein hondje, die een brooddoos met boterhammen kwam brengen, en ook een pakketje kleren toen kwam er een man aan. hij had trek in chocotoffee's. maarja die hadden de zombies gestolen Maar toen schrok hij weer wakker, hij voelde zich in een dejavu moment. Bij nader inzien moest het ook wel een nachtmerrie zijn, want er bestaan tenslotte geen zombie's en dergelijke. maar toen... kwam zijn moeder binnen en zei. je moet naar school toen zei Lukas: 'maar mam, ik wil niet naar school, alle kinderen pesten me. geef me eens 2 redenen waarom ik naar school moet.' 'ten eerste ben je 43 en ten tweede je bent de directeur,' antwoorde zijn moeder, 'en kleed je nu aan.' Hij was dus onderweg naar school, maar toen gebeurde er iets raars: Hij kwam erachter dat hij z'n verkeerde tshirt aan had, en fietste dus snel weer terug naar huis. Maar toen herinerde hij wat zijn moeder zij:hij was 43. dat klopt niet,hij was 10,toen werd hij wakker en had weer een dèjavu moment. het was weer een droom. maar het was weer een droom dat hij gedroomd had en hij was al die dejavu momenten nu wel eens zat. hij keek naar zijn benen en zag dat hij die niet meer had. toen hij door het raam keek zag hij nog net een grote dikke olifant met heel veel geld wegrijden in zijn lamborghini. maar toen besefte hij dat het zijn gekke opa was die zich graag verklede als dieren. en met een gerust hart ging hij de dieren voeren maar er was iets mis opeens had hij drie lama's en toen wist hij dat de lama een veulen had gekregen en hij nodigde zijn hele familie uit voor kraambezoek. toen besefte hij opeens dat hij dat hij hele verhaal gewoon bij elkaar gedroomd had want hij heet eigenlijk hendrik. hij liep naar de snoepwinkel en daar stond de oude meneer sinkel achter de balie. hendrik kocht... een oude geit die meneer sinkel in zijn winkel had tsaan de geit heette rinkel en hij nam rinkel mee voor maar 4euro hij kwam op het idee om een boerderij te beginnen net als in zijn droom, dus hij kocht vier geiten (hier zette hij rinkel bij in), zes schapen, twee ezels, zeven pony's en drie lama's. net als in zijn droom kocht hij een lot en weer won hij een grote dikke olifant. hij was vergeten wat er in zijn droom gebeurde met de olifant en hendrik zette de olifant bij de ezels in. de volgende dag zag hij dat zijn benen weg waren en zag zijn ezels met al zijn geld wegrijden in zijn lamborghini.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 48 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Lukas wilde naar de winkel om iets leuks te kopen de winkel hete:winkel van van sinkel de eigenaar van winkel van sinkel hete Sinkel, het was een oude man die 3× was getrouwd en 2× gescheiden, want zijn laatste vrouw was overleden en hij wilde nooit meer een ander. maar toen kwam de fbi de winkel onderzoeken ze arresteerrden meneer sinkel wegens snoepverkoop nu kon Lukas geen snoep meer kopen. Wat moest hij nou doen? Misschien moest hij... zelf een snoepwinkel openen! Dat is een goed idee hij begon een winkel bij een kerkhof de allereerste klanten waren zombies hij vroeg de zombies wat ze wilden de zombies wilden hartjessnoep en lukas pakte alle hartjessnoep die hij had. daarna gingen ze allemal tevreden naar hun graf de snoep opeten maar toen lukas de snoepwinkel had afgesloten en naar huis was gegaan sloegen de zombies een ruitje in en pakte alle chocoladetoffee's mee! De volgende dag kwam Lukas naar het winkeltje, en zag hij dat alle toffee's gestolen waren en alle potten snoep lagen gebroken op de grond Woedend schopte hij tegen de enige pot die nog heel was, maar de pot knalde in 1000 stukjes, waarvan er een in zijn oog landde... Dus moest hij dringend naar de oogarts. de oogarts zij dat lukas moest geopereerd worden aan zijn oog . in de wachtkamer was hij aan het bedenken wat hij nu kon beginnen en hij zei tegen iedereen in het ziekenhuis ik begin een boerderij. twee weken na de operatie had lukas al een kleine boerderij hij had vier geiten zes schapen twee ezels zeven pony's en drie lama's Om zijn geluk te vieren dacht hij, laat ik eens gek doen, en een Lot van de Loterij kopen. En hij was gewonnen!!! Zijn prijs was: een Grote Dikke Olifant, die hij onmiddellijk bij de Ezels zette. maar de olifant was een vleeseter en 's nachts toen iedereen sliep at hij de ezels op daarna ging hij naar binnen en at de beide benen van lukas op nu lukas niet meer kon lopen pakte de olifant al lukas zijn geld en ging er vandoor in lukas' zijn lamborghini Toen werd lukas wakker, en besefte dat het allemaal een hele enge nachtmerrie was, en er nooit zombies in zijn winkeltje waren geweest, en dat hij nooit een vleesetende olifant had gewonnen! Die dag ging hij dus, zoals gewoonlijk, naar zijn winkeltje. En zoals elke dag opende hij maar gewoon zijn winkeltje, maar er was iets vandaag, hij was er niet helemaal bij met zijn gedachte. hij had namelijk alleen zijn ondergoed aan. dus daar stond hij, op het kerkhof met alleen een onderbroek aan. nu herinnerde hij zich het weer vanmorgen had de hond al zijn kleren verscheurd op zijn hartjesonderbroek na. toevallig was er die dag op het kerkhof een... lie klein hondje, die een brooddoos met boterhammen kwam brengen, en ook een pakketje kleren toen kwam er een man aan. hij had trek in chocotoffee's. maarja die hadden de zombies gestolen Maar toen schrok hij weer wakker, hij voelde zich in een dejavu moment. Bij nader inzien moest het ook wel een nachtmerrie zijn, want er bestaan tenslotte geen zombie's en dergelijke. maar toen... kwam zijn moeder binnen en zei. je moet naar school toen zei Lukas: 'maar mam, ik wil niet naar school, alle kinderen pesten me. geef me eens 2 redenen waarom ik naar school moet.' 'ten eerste ben je 43 en ten tweede je bent de directeur,' antwoorde zijn moeder, 'en kleed je nu aan.' Hij was dus onderweg naar school, maar toen gebeurde er iets raars: Hij kwam erachter dat hij z'n verkeerde tshirt aan had, en fietste dus snel weer terug naar huis. Maar toen herinerde hij wat zijn moeder zij:hij was 43. dat klopt niet,hij was 10,toen werd hij wakker en had weer een dèjavu moment. het was weer een droom. maar het was weer een droom dat hij gedroomd had en hij was al die dejavu momenten nu wel eens zat. hij keek naar zijn benen en zag dat hij die niet meer had. toen hij door het raam keek zag hij nog net een grote dikke olifant met heel veel geld wegrijden in zijn lamborghini. maar toen besefte hij dat het zijn gekke opa was die zich graag verklede als dieren. en met een gerust hart ging hij de dieren voeren maar er was iets mis opeens had hij drie lama's en toen wist hij dat de lama een veulen had gekregen en hij nodigde zijn hele familie uit voor kraambezoek. toen besefte hij opeens dat hij dat hij hele verhaal gewoon bij elkaar gedroomd had want hij heet eigenlijk hendrik. hij liep naar de snoepwinkel en daar stond de oude meneer sinkel achter de balie. hendrik kocht... een oude geit die meneer sinkel in zijn winkel had tsaan de geit heette rinkel en hij nam rinkel mee voor maar 4euro hij kwam op het idee om een boerderij te beginnen net als in zijn droom, dus hij kocht vier geiten (hier zette hij rinkel bij in), zes schapen, twee ezels, zeven pony's en drie lama's. net als in zijn droom kocht hij een lot en weer won hij een grote dikke olifant. hij was vergeten wat er in zijn droom gebeurde met de olifant en hendrik zette de olifant bij de ezels in. de volgende dag zag hij dat zijn benen weg waren en zag zijn ezels met al zijn geld wegrijden in zijn lamborghini. Hij wilde erachteraan gaan, maar de ezels lieten stinkende scheten. Hij viel flauw. Maar toen bleek het allemaal een droom te zijn.
Einde
Zo, degene die dit vehaal begon, eindigt het. De volgende mag een nieuw verhaal verzinnen.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 48 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Er was eens een jonge admin genaamd Raymond, en deze brutale knaap maakte een site genaamd ZTSF. Maar hij snapte er helemaal niets van, dus werd het niets. Groetjes Max
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
Er was eens een jonge admin genaamd Raymond, en deze brutale knaap maakte een site genaamd ZTSF. Maar hij snapte er helemaal niets van, dus werd het niets. maar toen kwam errol helpen. Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Er was eens een jonge admin genaamd Raymond, en deze brutale knaap maakte een site genaamd ZTSF. Maar hij snapte er helemaal niets van, dus werd het niets. maar toen kwam errol helpen. Toen ging het allemaal beter, maar omdat errol geholpen had, wou hij ook een sub-forum over zijn lievelingsdieren Banner+Avatar made by McCamel
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Er was eens een jonge admin genaamd Raymond, en deze brutale knaap maakte een site genaamd ZTSF. Maar hij snapte er helemaal niets van, dus werd het niets. maar toen kwam errol helpen. Toen ging het allemaal beter, maar omdat errol geholpen had, wou hij ook een sub-forum over zijn lievelingsdieren En hij kreeg het idee daar ook een verband bij te maken naar een game: zoo tycoon En toen hadden Errol en Raymond allebei een virus op hun computer, die ervoor zorgde dat de website altijd crashte, en daarom besloten ze hem opnieuw te maken, met hun andere computers. En toen werd het een super site, die steeds drukker werd bezocht. En toen kwam er een lid, Tigerman, de site meer en meer bezoeken. Banner+Avatar made by McCamel