Onze ochtend begint vroeg. Nadat ik wakker gemaakt word door me vriendin die zegt: er trilde iets??? en ik vervolgens keek naar de wekker dacht ik: NEEEE, ik ben te laat :shock: Ik snel me mobiel zoeken, en ja hoor, shirley heeft inderdaad net gebeld... Ik snel terug bellen, en ik hoor dat ze loopt naar m'n voordeur en dat de auto al staat geparkeerd. Ik heb mezelf nog nooit zo snel half aan kunnen kleden tot die ochtend XD Na heel veel dingen doen en Shirley heel veel laten wachten zat ik moe en verslapen en wel in de auto samen met me vriendin en onze chauffeur shirley (die mocht ook mee van mij) in de auto. Eenmaal in de auto is het stil, want ik was TE moe om zoveel te praten als normaal :lol: Maarja toen kwamen we langs schiphol..... Dus ik snel mijn camera pakken, en het raam open doen... Ik hang vervolgens met m'n hoofd en camera uit het raam om foto's te maken. Deze 2 vind ik het showen wel waard:
En nummer 2:
Na een flinke tijd doorrijden kwamen we aan bij Ruud. En zagen we daar Robbert en Arthur op de bank zitten die er ook net 20 sec uit hun bed leken te zijn. Na een flinke bak koffie (dankje wel!!!) gingen we opweg naar het eerste park. Daar zag ik een zwarte zwaan achter een hekje:
En iets verderop een kippensoort die ik echt niet ken hoor:
Iets door werden we begroet door 1 van de nieuwschierige ara's van het park:
Koekje op 12 uur, damn dat beest is snel..:
Nee, hij is niet geplet, hij is slechts een beetje oververhit, net als mijzelf op dat moment (al):
Blub de schildpad die volgens mij door iedereen op de foto is genomen:
De eigenlijke diersoort van dat verblijf waren deze dwergflamingo's:
En van die warmte kreeg je serieus dorst, ik zou bijna die flamingo achterna springen, maar ik had zelf drinken bij me:
Dit is 1 van de ringstaartmaki's die ervoor hebben gezorgd door binnen te blijven zitten dat wij met z'n alle een bos hebben doorgelopen opzoek naar aapjes voor niks :x
En de laatste foto voor deze update is van best wel dichtbij, dus niet schrikken:
Het was een leuke dag. Volgende keer in deel 2: Schrikken van een spiegel en aapjes en natuurlijk meer...
Dit is het nieuws van half 9, ik ben Oehoe, u presentator
De Gieren van de KLM zitten weer eens allemaal aan de grond, ditmaal niet vanwege financiële problemen:
Vandaag is de oudste vrouw ter wereld 114 jaar geworden!! De vrouw geeft als rede van haar leeftijd, Ik ben zo oud kunnen worden omdat ik nooit wat aan me gezicht heb laten plegen of heb gedaan:
En dan nu: Stranden overvol. De stranden zijn door het lekkere weer ZO vol, dat er zelfs mensen zijn die hebben besloten te gaan liggen in de duinen en bossen:
Volgens hun is het in de schaduw toch eigenlijk beter te doen dan fel in de zon.
En dan tot slot, Rijkswaterstaat is een rechtzaak begonnen tegen het bestreep bedrijf "gnoe goed" dat normaal voor de zebra paden zorgt. Eerder deze week heeft namelijk met de strepen machine over een paard heen staan verven:
De woordvoerder van het bedrijf "gnoe goed" zegt dat Rijkswaterstaat de verkeerde gegevens had gegeven:
Welke actie's verder ondernomen worden is nog niet duidelijk. Na de rechtszaak brengen we U uiteraard weer op de hoogte.
Dan nu het weer. Het is warm, warmer en nog warmer, voor meer informatie over dit weer schakelen we live over naar onze enige nog niet gebakken presentator, piet paulisma:
Goededag, ik zit hier vandaag in New York voor de verrandering, dicht bij het Vrijheidsbeeld. Ik sta nu boven in het Vrijheidsbeeld, en kan U een perfect zicht geven op het weer:
In de loop van de middag is het stralend weer, en geen wolkje te bekennen:
Dan gaan we verder naar vannacht:
En deze nacht is een bijzondere. Want het word volle maan, en dat betekend dat er volgens sommige legende's weerwolven kunnen komen:
Deze komen volgens de legende alleen bij volle maan naar voren:
En dan nu het weer van morgen. Het word enorm warm en dus een mooie dag voor een luie dag op het strand:
Dit was het weer. En hier vanuit New York zeggen we: Oant morn.
Dit was het nieuws van half 9. Bedankt voor het kijken, en tot morgen. Vanwege het voetbal onderbreken wij deze uitzending. Bedakt voor het kijken en tot volgende keer maar weer... Dan gaan we verder met Hollands Next Topmodel.
Ik heb tijd, en inspiratie, dus bij deze weer: Ray-TV.
Zoals beloofd gaan we beginnen met hollands next topmodel. We zijn aan de finale. Nog 1 keer de finalisten: Sms kroon naar 1889 (niet de nummer informatie 1888!!) als je wilt dat kroniala de finale wint:
Of sms moe als je wilt dat emoeder wint:
U kunt nu stemmen. Na de reclame sluiten de lijnen en krijgen we de winnaar te horen. Dus stemt U vooral. U maakt dan ook nog steeds kans op de zeer speciale draagtas. Totzo na de reclame.
---------------------------------------
Ook zo'n last van puistjes, probeer dan nu de nieuwe Clearasil ULTRA, zichtbaar gavere huid in slechts 3 dagen:
Voelt U zich lusteloos de laatste tijd, Probeer dan Davitamon compleet van A tot Z, nu in een groen doosje:
Is U man altijd bezig met z'n hobby. En heeft hij nooit meer tijd voor je. Mail dan nu direct naar, help mijn man heeft een hobby, dan komen wij mss bij U langs:
Morgen op deze zender in Reportage: mensen in gevangenschap. Zie hoe deze mensen zinloos naar dingen gaan wijzen uit verveling. Morgen op deze zender om half 10:
Welkom terug bij Hollands next topmodel. De lijnen zijn gesloten. En voordat we de winnaar bekend maken, gaan we eerst de persoon opbellen die de zeer speciale draagtas heeft gewonnen. tuuuuut, tuuuuut, tuuu kggch, hallo met kangia. Hallo kangia, jij hebt de draagtas gewonnen!! Ooo, ontzettend fijn, want het begint gewoon zeer te doen als je de hele dag met spullen in je buidel moet lopen:
Dan is het nu tijd voor de winnaar van Hollands Next Topmodel. Niemand minder dan Gerard Joling zal dit bekend gaan maken!! Hé wie komt er??
Oja, ik natuurlijk :oops:
Damens en Heren, de uitslag is geworden... kroon met 72% van de stemmen:
Dit was Hollands Next Topmodel, bedankt voor het kijken en hopelijk tot de volgende keer. Volgende keer op deze zender: Baantjer, Een de moord op de 2 bulten:
Bedankt voor het kijken weer. Ik hoop dat jullie Ray-TV nog steeds kunnen waarderen.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Mooie foto's en zeker van de kraanvogel. Mooi van dichtbij en heldere foto's!! DIe andere foto's zijn ook hartstikke leuk en scherp. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Welkom terug. Bedankt dat U net inschakelt bij Ray-TV :P
We beginnen met: Baantjer en de moord op de 2 bulten:
De cock, het buurt onderzoek heeft niets opgeleverd, niemand heeft wat gehoord of gezien. Wel is er een getuige die z'n nek in dit zaakje wilt steken:
De eerste verdachte is 0003. 0003, weet jij wie de dader kan zijn geweest?? Ja, HERTJE!! Die had ontzettende hekel aan Kamel. Die is de laatste tijd ook erg schuw, ondanks die nieuwe glansproducten van de andrelon:
Oké vledder.., naar hertje:
Ik laat niets los. U beschuldigd mij iets van wat ik niet heb gedaan ik heb U al eerder gezegd, ik was bij de gebroeders Hoe. Check mijn alibi maar:
Pffff. Op naar de Gebroeders Hoe vledder:
De Cock is van de politie, dus niets zeggen:
Ja, Hertje was de hele dag bij ons. Zeker weten inderdaad:
Nou, oké. Bedankt voor Uw medewerking. Prettige dag verder.
Zouden ze ons geloven?? Pfffff, met z'n stink adem niet:
Even later meld een buurman van de gebroeders Hoe. Ik weet zeker dat er niemand is gekomen of weggegaan:
En ik hou alles echt heel scherp in de gaten:
Ik heb zin in een borrel. Ga je mee?? Hoi lowoui, doe mij maar een borrel:
Maar wacht eens even. Als er niemand bij de Gebroeders Hoe is geweest, waar was Hertje dan?? Laat maar lowoui, ik heb een zaak af te handelen...
Vledder, het was Hertje!! We gaan er nu heen. Maar waarom??
Het ging om het geld... We pakken haar... Oké ik kom eraan:
Kijk eens aan de Cock, ik heb hier een moordwapen:
Dat is genoeg... Hertje je word gearresteerd in verband met de moord op de 2 bulten. Zaak opgelost.
---------------------------- We zijn zo terug, na de reclame... ----------------------------
Eneco brenht U vooruit. Wij denken aan de toekomst. Help ons mee om Windenergie op te vangen:
---------------------------- Hi presenteerd Imote. E-mailen, foto's bekijken, het kan nu echt... So hi: (Deze is alleen leuk voor als je de reclame kent!!)
----------------------------
Steeds meer mensen met zwaar letsel worden in de steek gelaten. Sms nu "help" naar 1233 om deze mensen te helpen:
--------------------------- Binnenkort op SBS6... De afvallers:
-------------------------- Na Rechercheur de Cock met C, O, C, K brengt SBS6 nu de vervolgs serie. Rechercheur de Bock met B, O, C, K, dit Najaar op SBS6:
--------------------------
Welkom terug. Dit is Ik Hou Van Holland:
Maar omdat zelfs de apen er niet naar willen kijken, zetten we deze serie stop...
Volgende aflevering is tevens de laatste voor deze meeting... Ik weet dat deze wat minder was dan de rest, maar de inspiratie was wat minder vandaag :oops:
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
geweldige humor rey! ik hou van al die reclame's en van baantjer enzo! echt heel leuk gedaan, maar wat een picksel's heb je hier voor nodig! je moet wel een hele goeie camera hebben of niet? iniedergeval heeel leuk gedaan!
caspar
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!