Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 2 of 2
  • «
  • 1
  • 2
Raymond & Errol Micro Meeting 3
Erry2000
Datum: Zondag, 31 Mei 2009, 17:10 | Bericht # 11   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 7

Technisch medewerker
Curator

Alweer de op-een-na-laatste update van de micro meeting.

Na de rivera hal kwamen we aan bij de giraffen. Die waren erg... rustgevend :roll: !

Ja, de dieren hielden allemaal hun middagdutje :P !

En ook het dwergnijlpaard had het niet erg druk. Hij lag helemaal achterin zijn verblijf XD !

De krokodillen, weer even actief als altijd...

En toen kwam er weer wat leven in ons bezoek :P ! De bijeneters kregen eten. Hoewel ik het tegen vond vallen dat de bijeneters sprinkhanen eten, en geen bijen, zag het er erg leuk uit. De sprinkhanen werden in de lucht gegooit, en probeerde dan vliegend de grond te bereiken en een veilig plekje te vinden. Helaas voor hen, waren er maar een paar snel genoeg. De meesten werden zo uit de lucht geplukt. We hebben ons ook nog kapotgelachen om een sprinkhaan die dacht dat hij op de glazen muren kon landen. Hij plonste zo het water in (onder de glazen muren).
Bijeneters met sprinkhanen:

En nog een krokodil:

Daarna gingen we naar de "ui", waar de bouw al aardig opschiet. Hier een foto van net buiten de ui genomen.

De ui gaat straks onderdak bieden aan de hyena's, en de savanne-hoefdieren. Nog wat bouwfoto's:

Bezoekers gaan straks door deze prachtige nagemaakte boom lopen:

Nog een typische bouwfoto :P :

Zo gaat het worden:

Een kroonkraanvogel:

"Daar heb je er weer een. Even poseren, jongens!" Dat was wat deze kirk's dikdik dacht XD !

Van de zeikand vind ik ze een stuk schattiger :D !

En dan hebben we hier de schildpadden, die denken dat ze wat te eten gaan krijgen :P !

Pelikaan met jeuk:

Heel fijn dat hij aan het poseren is, hij kijkt alleen wel de verkeerde kant op :? ...

We begonnen deze update lui, en zo sluiten we hem ook af:

De volgende keer de laatste update, die weer door Raymond verzorgd zal worden ;) !

Forget the crew... Follow the rules!
BerichtAlweer de op-een-na-laatste update van de micro meeting.

Na de rivera hal kwamen we aan bij de giraffen. Die waren erg... rustgevend :roll: !

Ja, de dieren hielden allemaal hun middagdutje :P !

En ook het dwergnijlpaard had het niet erg druk. Hij lag helemaal achterin zijn verblijf XD !

De krokodillen, weer even actief als altijd...

En toen kwam er weer wat leven in ons bezoek :P ! De bijeneters kregen eten. Hoewel ik het tegen vond vallen dat de bijeneters sprinkhanen eten, en geen bijen, zag het er erg leuk uit. De sprinkhanen werden in de lucht gegooit, en probeerde dan vliegend de grond te bereiken en een veilig plekje te vinden. Helaas voor hen, waren er maar een paar snel genoeg. De meesten werden zo uit de lucht geplukt. We hebben ons ook nog kapotgelachen om een sprinkhaan die dacht dat hij op de glazen muren kon landen. Hij plonste zo het water in (onder de glazen muren).
Bijeneters met sprinkhanen:

En nog een krokodil:

Daarna gingen we naar de "ui", waar de bouw al aardig opschiet. Hier een foto van net buiten de ui genomen.

De ui gaat straks onderdak bieden aan de hyena's, en de savanne-hoefdieren. Nog wat bouwfoto's:

Bezoekers gaan straks door deze prachtige nagemaakte boom lopen:

Nog een typische bouwfoto :P :

Zo gaat het worden:

Een kroonkraanvogel:

"Daar heb je er weer een. Even poseren, jongens!" Dat was wat deze kirk's dikdik dacht XD !

Van de zeikand vind ik ze een stuk schattiger :D !

En dan hebben we hier de schildpadden, die denken dat ze wat te eten gaan krijgen :P !

Pelikaan met jeuk:

Heel fijn dat hij aan het poseren is, hij kijkt alleen wel de verkeerde kant op :? ...

We begonnen deze update lui, en zo sluiten we hem ook af:

De volgende keer de laatste update, die weer door Raymond verzorgd zal worden ;) !

Bericht getypt door - Erry2000
Toegevoegd op 31 Mei 2009 om 17:10
Laraatje2008
Datum: Zondag, 31 Mei 2009, 18:39 | Bericht # 12   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 10

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Hallo,
Mooie foto's van de giraffen en ook mooie foto van die vogels en het ui komt er al mooi uit te zien. Kan dat wel Hynena en hoefdieren? Eten ze elkaar dan niet op? Of gaan ze apart maar is dit een gezamelijk savanneverblijf? Wel mooi gemaakt die boom en dat verhoogd pad. Groetjes van Laraatje :D

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtHallo,
Mooie foto's van de giraffen en ook mooie foto van die vogels en het ui komt er al mooi uit te zien. Kan dat wel Hynena en hoefdieren? Eten ze elkaar dan niet op? Of gaan ze apart maar is dit een gezamelijk savanneverblijf? Wel mooi gemaakt die boom en dat verhoogd pad. Groetjes van Laraatje :D

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 31 Mei 2009 om 18:39
raymondhoek
Datum: Zondag, 31 Mei 2009, 20:24 | Bericht # 13   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO

ZTSF Admin
Directeur

Quote (Laraatje2008)
Hallo,
Mooie foto's van de giraffen en ook mooie foto van die vogels en het ui komt er al mooi uit te zien. Kan dat wel Hynena en hoefdieren? Eten ze elkaar dan niet op? Of gaan ze apart maar is dit een gezamelijk savanneverblijf? Wel mooi gemaakt die boom en dat verhoogd pad. Groetjes van Laraatje

Aan 2 kanten van de boabboom komen verblijven.
1 hele grote en 1 wat minder groot.
De grote is voor de hoefdieren, die kleinere is voor de hyena's.
Dus ze komen gewoon apart te zitten ^_^

Raymond ;)

Bericht
Quote (Laraatje2008)
Hallo,
Mooie foto's van de giraffen en ook mooie foto van die vogels en het ui komt er al mooi uit te zien. Kan dat wel Hynena en hoefdieren? Eten ze elkaar dan niet op? Of gaan ze apart maar is dit een gezamelijk savanneverblijf? Wel mooi gemaakt die boom en dat verhoogd pad. Groetjes van Laraatje

Aan 2 kanten van de boabboom komen verblijven.
1 hele grote en 1 wat minder groot.
De grote is voor de hoefdieren, die kleinere is voor de hyena's.
Dus ze komen gewoon apart te zitten ^_^

Raymond ;)

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 31 Mei 2009 om 20:24
firecat
Datum: Dinsdag, 09 Jun 2009, 19:13 | Bericht # 14   
firecat 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Stagiaire

that new area looks like it is going to be cool
i have never seen giraffes that were laying down
i thoight that they only laied down when they were not feelong good
Berichtthat new area looks like it is going to be cool
i have never seen giraffes that were laying down
i thoight that they only laied down when they were not feelong good

Bericht getypt door - firecat
Toegevoegd op 09 Jun 2009 om 19:13
reuzenotter
Datum: Dinsdag, 09 Jun 2009, 22:54 | Bericht # 15   
reuzenotter 
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Blijdorp blijft in mijn mening toch de beste dierentuin van Nederland en een van de beste van Europa! Ik kom er ook 1 of twee keer per jaar
BerichtBlijdorp blijft in mijn mening toch de beste dierentuin van Nederland en een van de beste van Europa! Ik kom er ook 1 of twee keer per jaar

Bericht getypt door - reuzenotter
Toegevoegd op 09 Jun 2009 om 22:54
raymondhoek
Datum: Vrijdag, 12 Jun 2009, 21:39 | Bericht # 16   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO

ZTSF Admin
Directeur

Dan nu alweer de allerlaatste update van de MICRO meeting van errol en mij.

Je zal maar natte voeten krijgen:

Deze uil was alle aandacht van errol wel zat.
Maar nadat errol gek genoeg had gedaan keek hij eindelijk eens onze kant op:

Dit uilskuiken had ook wel zin om heel even naar de camera te kijken (als je 5 min wacht):

Als jij mij niet pikt, doe ik dat ook niet bij jou:

Deze leeuw was bang dat het ging regenen (die had het weerbericht zeker nog niet gezien):

Toen gingen we nog even langs de vlinders:

Lekker dat fruit zeg:

Errol moest persé op de foto, terwijl ik die vlinder wou fotograferen:

Deze uil had zijn hele dag nog geen veer bewogen:

En deze bosrendieren waren ook niet heel erg actief:

Ze lagen allemaal erg rustgevend te liggen op de grond:

En ze lagen (zoals dat hoort bij kudde dieren) netjes bij elkaar:

Dit stokstaartje moest toch wel heel even kijken toen errol het weer over zijn bier had:

Maar de bier intereseerde hem niet lang, en hij keek al snel weer de andere kant op:

Zelfs een overvliegende Mus vond hij interesanter dan Errol met z'n bier:

Dan nu nog een foto van de dieren in het verblijf bij de pinguïns tijdens etenstijd:

De flamingo's mogen ook zeker niet ontbreken aan het totaal plaatje van de oude ingang:

Dan heb ik nog een foto van een bamboe maki die had willen uitslapen voor jullie:

En dan ter afsluiting nog 2 foto's van de meest vreemde dieren in blijdorp die dag :P
De persoon met de witte marathon jas aan ben ik, de andere is Errol lijkt me:

Nu de allerlaatste foto:

Dit was het dan.
Dit was het TR, van Micro meeting 3 van Errol en mij.
Ik hoop dat jullie van de foto's hebben genoten, wij ten minste wel van onze dag...

Raymond ;)

BerichtDan nu alweer de allerlaatste update van de MICRO meeting van errol en mij.

Je zal maar natte voeten krijgen:

Deze uil was alle aandacht van errol wel zat.
Maar nadat errol gek genoeg had gedaan keek hij eindelijk eens onze kant op:

Dit uilskuiken had ook wel zin om heel even naar de camera te kijken (als je 5 min wacht):

Als jij mij niet pikt, doe ik dat ook niet bij jou:

Deze leeuw was bang dat het ging regenen (die had het weerbericht zeker nog niet gezien):

Toen gingen we nog even langs de vlinders:

Lekker dat fruit zeg:

Errol moest persé op de foto, terwijl ik die vlinder wou fotograferen:

Deze uil had zijn hele dag nog geen veer bewogen:

En deze bosrendieren waren ook niet heel erg actief:

Ze lagen allemaal erg rustgevend te liggen op de grond:

En ze lagen (zoals dat hoort bij kudde dieren) netjes bij elkaar:

Dit stokstaartje moest toch wel heel even kijken toen errol het weer over zijn bier had:

Maar de bier intereseerde hem niet lang, en hij keek al snel weer de andere kant op:

Zelfs een overvliegende Mus vond hij interesanter dan Errol met z'n bier:

Dan nu nog een foto van de dieren in het verblijf bij de pinguïns tijdens etenstijd:

De flamingo's mogen ook zeker niet ontbreken aan het totaal plaatje van de oude ingang:

Dan heb ik nog een foto van een bamboe maki die had willen uitslapen voor jullie:

En dan ter afsluiting nog 2 foto's van de meest vreemde dieren in blijdorp die dag :P
De persoon met de witte marathon jas aan ben ik, de andere is Errol lijkt me:

Nu de allerlaatste foto:

Dit was het dan.
Dit was het TR, van Micro meeting 3 van Errol en mij.
Ik hoop dat jullie van de foto's hebben genoten, wij ten minste wel van onze dag...

Raymond ;)

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 12 Jun 2009 om 21:39
Laraatje2008
Datum: Zaterdag, 13 Jun 2009, 11:47 | Bericht # 17   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO

Voormalig Crewlid
Directeur

Hallo Raymond en Errol,
Wat een mooie foto's van jullie beide!! Daar staan jullie goed op en natuurlijk ook mooie foto's van de dieren een grappige commentaar erbij!! De stokstaartjes vind ik het mooiste want dat is een prachtdier!! Ik heb genoten van jullie micromeeting net alsof ik er zelf bij was. Zonnige groetjes van Laraatje :D

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtHallo Raymond en Errol,
Wat een mooie foto's van jullie beide!! Daar staan jullie goed op en natuurlijk ook mooie foto's van de dieren een grappige commentaar erbij!! De stokstaartjes vind ik het mooiste want dat is een prachtdier!! Ik heb genoten van jullie micromeeting net alsof ik er zelf bij was. Zonnige groetjes van Laraatje :D

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 13 Jun 2009 om 11:47
gdeblese
Datum: Woensdag, 24 Jun 2009, 01:08 | Bericht # 18   
gdeblese 
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Mooie foto's en een leuk verslag aangenaam om te lezen. Doet me trek krijgen snel nog eens terug te gaan naar blijdorp :p
BerichtMooie foto's en een leuk verslag aangenaam om te lezen. Doet me trek krijgen snel nog eens terug te gaan naar blijdorp :p

Bericht getypt door - gdeblese
Toegevoegd op 24 Jun 2009 om 01:08
carlo
Datum: Zondag, 15 Nov 2009, 12:20 | Bericht # 19   
carlo 
ZTSF Gegevens

Vrijwilliger

ik vind die ene foto van die ratelslnag of wat het ook mag zijn erg mooi
hij zou best in een natuurtijdschrift kunnen
Berichtik vind die ene foto van die ratelslnag of wat het ook mag zijn erg mooi