Datum: Zaterdag, 24 Maa 2012, 17:56 | Bericht # 12
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Leuke foto's Raymond, je kunt dat goed, maar dat weet je wel!!!! Jammer dat ik niet kon, maar de dieren zien er gelukkig uit!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
En dan nu verder vanaf het berenbos, waar we nog even de benaming van zt.nl opzochten:
Maar voordat we het berenbos echt ingingen zagen we aan de linkerkant een verblijf met mara's...
En emoe's:
En tenslotte ook deze... uhhh.... even vergeten, kan het niet aan de kop aflezen:
Dan gaan we nu wel echt het berenbos in. En dan zitten we diep in het bos en dan verwacht je natuurlijk wel beren en dan krijg je dit:
Maar het is wel een leuke wolf:
Maar dan nu waarvoor we zijn gekomen de beren. Hier volgt een beren serie zonder tekst. Om het nog een beetje leuk te maken, welke van de onderstaande foto's hoort er niet bij??
1:
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
Als je 4 had: Helaas! Als je 6 had: Goed gedaan!! Dat was een ijsbeer, want die kwamen daar vlak achteraan. Maar voordat we bij de ijsberen waren kwamen we eerst nog langs de Afrikaanse Olifanten:
Toen we bij de ijsberen waren kon Errol het natuurlijk niet laten of te bekijken of hij ook op ijs kon klimmen:
Tja, en wat omhoog gaat, moet ook weer naar beneden (al had errol al wat moeite om boven te komen ):
Hier opnieuw een foto van errol, ditmaal samen met thomas:
Zij waren in het verblijf van de... Pinguins:
Spetter pieter pater lekker in het water, Ga maar vast naar huis. Hij komt een druppel later:
Zie ginds komt de stoomboot uit Spanje weer aan. Hij brengt ons Pinguin piet, ik zie hem al gaan:
Na klachten van de buren moest ik stoppen met zingen. Deze olifant hoorde met haar enorme oren het zelfs helemaal in Rhenen (Sorry ):
Vervolgens gingen we een soort mini kust in met daarin zeehonden en aalscholvers:
Vooral die blauwe kring rond de ogen zijn erg mooi:
Alstie zijn ogen zo dicht houd gaat hij nog eens ergens tegen aan zwemmen. Waarom zouden ze hem eigenlijk dicht hebben??
Oooo, hierom Hou ze maar weer dicht! (is btw niet gefotoshopped):
Daarmee eindigen we deel 3! Volgende deel (4) is het laatste deel en zal bestaan uit 24 foto's. Waarbij we de volgende dingen zullen zien: - Lekker in de monorail - Op de kinderboerderij - Langs de tijgers - De kleine ijsbeertjes - En nog meer!
Dus kijk volgende keer vooral weer, en vergeet niet om een leuk berichtje achter te laten
leuke foto's raymond maar is de foto van de ijsbeer uit ouwhands en zo ja wat doet hij ijglijk een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 344 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Hele leuke foto's en grappig commentaar! Geweldig om alles weer terug te zien. Nog steeds jammer dat je Errol's pinguïn-avontuur niet hebt gefotografeerd
Leuke foto's zowel deel 2 als deel 3. Ik vind het jammer dat die zeehonden niet eventjes op land kwamen toen we daar liepen! Verder wel mooie foto's en leuk commentaar!