ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo iedereen, Wie wil er niet naar deze eerste leuke, gave en mooie meeting van ZTSF? Ga heerlijk mee en geniet van de mooie dieren die Blijdorp te bieden heeft!! Ja, we gaan naar dierenpark Blijdorp in Rotterdam!! Een mooie dierentuin met mooie en exclusieve dieren!! Voor iedereen wat wils, zowel zeedieren als landdieren!! Informatie volgt nog, (als je meer informatie wilt pb mij, Errol, of Raymond) en hier willen we graag een lijst van deelnemers zodat we zien we er mee gaat en wij willen ook graag dat je opschrijft welk vervoer je gebruikt, dus de trein, bus, metro, auto enzovoorts. Dus, kom gezellig mee, er wordt een prijsvraag georganiseerd, en nog meer van die leuke en gave dingen!! Groetjes van Laraatje en ik schrijf me als eerste in!!
Deelnemerslijst: 1) Laraatje2008 (Lara) met de trein
Datum: Donderdag, 11 Feb 2010, 16:03 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
1) Laraatje2008 (Lara) met de trein 2) Raymond(hoek) Wachten op iedereen BIJ de trein 3) Terdo (Guido) Met de trein uit Leiden 4) Errol, ook met de trein 5) Tigerkeeper, Met mijn ouders mee in de auto (mijn ouders en zusje gaan zelfstandig de zoo verkennen) Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
1) Laraatje2008 (Lara) met de trein 2) Raymond(hoek) Wachten op iedereen BIJ de trein 3) Terdo (Guido) Met de trein uit Leiden 4) Errol, ook met de trein 5) Tigerkeeper, Met mijn ouders mee in de auto (mijn ouders en zusje gaan zelfstandig de zoo verkennen) 6) Robert (95) Ik weet het nog niet zeker, maar 90% wel. Ik kom met de auto. niks moet, je moet alleen af en toe naar de wc.
Bericht veranderd door: Robert95 - Zondag, 21 Feb 2010, 17:11
1) Laraatje2008 (Lara) met de trein 2) Raymond(hoek) Wachten op iedereen BIJ de trein 3) Terdo (Guido) Met de auto (ouders gaan waarschijnlijk zelf) 4) Errol, ook met de trein 5) Tigerkeeper, Met mijn ouders mee in de auto (mijn ouders en zusje gaan zelfstandig de zoo verkennen) 6) Robert (95) Ik weet het nog niet zeker, maar 90% wel. Ik kom met de auto.