Zoals op de meeste zt-fansites, hebben we hier op het ZTSF ook een Member van het Seizoen. Ieder seizoen wordt het lid dat zich het beste gedragen heeft door de crew gekozen. Hierop hebben de leden geen invloed, en suggesties of vragen daarover hoeven dus niet gepost/gemaild te worden. Dit subforum is uitsluitend bedoeld om topics aan te maken met daarin de nieuwe MvhJ, en voor felicitaties in die topics. Dus niet voor vragen erover, want we willen het graag overzichtelijk houden. Heb je toch een vraag? Stel hem dan in dit topic ! Forget the crew... Follow the rules!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Nee, ik wil het wel weer gaan oppakken, de rest van de crew is hier op de hoogte. Dus, er gaan per jaar 4 leden in het zonnentje worden gezet. Dat is iemand die dan haar of zijn best heeft gedaan of het meeste online is geweest in dat jaargetijde!! De vier jaargetijde zijn winter, lente, zomer en herfst. We beginnen naar de feestdagen met de winter. Degene die dat wordt, daar zal een interview worden afgelegd en zal te zien zijn als member van het seizoen!!! Dus, dat komt allemaall goed. Ik vind ook dat jullie wat opties kunnen geven en wat leden kunnen voordragen voor de jaargetijde Winter, dan doe ik de volgende jaargetijde, lente dus zellf. Maar omdat de winter nog maar ongeveer 2 maanden duurt, mogen jullie een lid voorstellen. Ik vind bijvoorbeeld Nielsguchelaar en Wollykonijn en Chickboy wel goede kandidaten!!! Dus, groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 295 Prijzenkast:
2
Curator
@ Laraatje2008, hmmm, Chickboy is een aardige jongen. Maar om nou te zeggen dat hij heel actief is!! Ik denk dat bijv. Timo en Lars betere zijn. Niets persoonlijks hoor, Chickboy
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 696 Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
@ Laraatje2008, leuk idee ja! Maar chickboy en wollykonijn... chickboy is elke dag wel eventjes online, en wollykonijn heb ik al 2 dagen niet meer hier gezien... @ McCamel, aardig dat je mij noemt trouwens! En jij bent ook actief, dus je mag ook wel in het zonnetje.