Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
Belangrijk: Member van het Seizoen
Erry2000
Datum: Donderdag, 02 Apr 2009, 22:27 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 7

Technisch medewerker
Curator

Zoals op de meeste zt-fansites, hebben we hier op het ZTSF ook een Member van het Seizoen. Ieder seizoen wordt het lid dat zich het beste gedragen heeft door de crew gekozen. Hierop hebben de leden geen invloed, en suggesties of vragen daarover hoeven dus niet gepost/gemaild te worden.
Dit subforum is uitsluitend bedoeld om topics aan te maken met daarin de nieuwe MvhJ, en voor felicitaties in die topics. Dus niet voor vragen erover, want we willen het graag overzichtelijk houden. Heb je toch een vraag? Stel hem dan in dit topic ;) !

Forget the crew... Follow the rules!
BerichtZoals op de meeste zt-fansites, hebben we hier op het ZTSF ook een Member van het Seizoen. Ieder seizoen wordt het lid dat zich het beste gedragen heeft door de crew gekozen. Hierop hebben de leden geen invloed, en suggesties of vragen daarover hoeven dus niet gepost/gemaild te worden.
Dit subforum is uitsluitend bedoeld om topics aan te maken met daarin de nieuwe MvhJ, en voor felicitaties in die topics. Dus niet voor vragen erover, want we willen het graag overzichtelijk houden. Heb je toch een vraag? Stel hem dan in dit topic ;) !

Bericht getypt door - Erry2000
Toegevoegd op 02 Apr 2009 om 22:27
caspar1995
Datum: Woensdag, 10 Aug 2011, 12:33 | Bericht # 2   
caspar1995 
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 1

Curator

is het geen leuk idee om dit opnieuw leen in te blazen, ik vind het wel een leuk concept :D

thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Berichtis het geen leuk idee om dit opnieuw leen in te blazen, ik vind het wel een leuk concept :D

Bericht getypt door - caspar1995
Toegevoegd op 10 Aug 2011 om 12:33
IK
Datum: Donderdag, 11 Aug 2011, 19:51 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

Onderdirecteur

Heb ik al meerdere keren voorgesteld via PB, maar ze zijn op het moment met andere dingen bezig.
BerichtHeb ik al meerdere keren voorgesteld via PB, maar ze zijn op het moment met andere dingen bezig.

Bericht getypt door - IK
Toegevoegd op 11 Aug 2011 om 19:51
caspar1995
Datum: Donderdag, 11 Aug 2011, 21:33 | Bericht # 4   
caspar1995 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

Curator

o..... jammer.....

thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Berichto..... jammer.....

Bericht getypt door - caspar1995
Toegevoegd op 11 Aug 2011 om 21:33
Laraatje2008
Datum: Zondag, 25 Dec 2011, 12:37 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Nee, ik wil het wel weer gaan oppakken, de rest van de crew is hier op de hoogte. Dus, er gaan per jaar 4 leden in het zonnentje worden gezet. Dat is iemand die dan haar of zijn best heeft gedaan of het meeste online is geweest in dat jaargetijde!! De vier jaargetijde zijn winter, lente, zomer en herfst. We beginnen naar de feestdagen met de winter. Degene die dat wordt, daar zal een interview worden afgelegd en zal te zien zijn als member van het seizoen!!! Dus, dat komt allemaall goed. Ik vind ook dat jullie wat opties kunnen geven en wat leden kunnen voordragen voor de jaargetijde Winter, dan doe ik de volgende jaargetijde, lente dus zellf. Maar omdat de winter nog maar ongeveer 2 maanden duurt, mogen jullie een lid voorstellen.
Ik vind bijvoorbeeld Nielsguchelaar en Wollykonijn en Chickboy wel goede kandidaten!!! Dus, groetjes van Laraatje :D

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtNee, ik wil het wel weer gaan oppakken, de rest van de crew is hier op de hoogte. Dus, er gaan per jaar 4 leden in het zonnentje worden gezet. Dat is iemand die dan haar of zijn best heeft gedaan of het meeste online is geweest in dat jaargetijde!! De vier jaargetijde zijn winter, lente, zomer en herfst. We beginnen naar de feestdagen met de winter. Degene die dat wordt, daar zal een interview worden afgelegd en zal te zien zijn als member van het seizoen!!! Dus, dat komt allemaall goed. Ik vind ook dat jullie wat opties kunnen geven en wat leden kunnen voordragen voor de jaargetijde Winter, dan doe ik de volgende jaargetijde, lente dus zellf. Maar omdat de winter nog maar ongeveer 2 maanden duurt, mogen jullie een lid voorstellen.
Ik vind bijvoorbeeld Nielsguchelaar en Wollykonijn en Chickboy wel goede kandidaten!!! Dus, groetjes van Laraatje :D

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 25 Dec 2011 om 12:37
McCamel
Datum: Zondag, 25 Dec 2011, 18:15 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

Curator

@ Laraatje2008, hmmm, Chickboy is een aardige jongen. Maar om nou te zeggen dat hij heel actief is!! Ik denk dat bijv. Timo en Lars betere zijn. Niets persoonlijks hoor, Chickboy ^_^

~ Set by Eran, thanks a lot my friend ~
Bericht@ Laraatje2008, hmmm, Chickboy is een aardige jongen. Maar om nou te zeggen dat hij heel actief is!! Ik denk dat bijv. Timo en Lars betere zijn. Niets persoonlijks hoor, Chickboy ^_^

Bericht getypt door - McCamel
Toegevoegd op 25 Dec 2011 om 18:15
Aurlord
Datum: Zondag, 25 Dec 2011, 18:25 | Bericht # 7   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Onderdirecteur

@ Laraatje2008, leuk idee ja!
Maar chickboy en wollykonijn...
chickboy is elke dag wel eventjes online, en wollykonijn heb ik al 2 dagen niet meer hier gezien...
@ McCamel, aardig dat je mij noemt trouwens!
En jij bent ook actief, dus je mag ook wel in het zonnetje.

Lars ;)
Bericht@ Laraatje2008, leuk idee ja!
Maar chickboy en wollykonijn...
chickboy is elke dag wel eventjes online, en wollykonijn heb ik al 2 dagen niet meer hier gezien...
@ McCamel, aardig dat je mij noemt trouwens!
En jij bent ook actief, dus je mag ook wel in het zonnetje.

Lars ;)

Bericht getypt door - Aurlord
Toegevoegd op 25 Dec 2011 om 18:25
McCamel
Datum: Zondag, 25 Dec 2011, 18:33 | Bericht # 8   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

Curator

@ Aurlord, thanks ;)

~ Set by Eran, thanks a lot my friend ~
Bericht@ Aurlord, thanks ;)

Bericht getypt door - McCamel
Toegevoegd op 25 Dec 2011 om 18:33
Aurlord
Datum: Zondag, 25 Dec 2011, 19:54 | Bericht # 9   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Onderdirecteur

De leden die ik wel erg actief vind zijn:

IK
Aurlord (niet om uit te sloven hoor)
timo13
Laraatje2008
raymondhoek
McCamel
dinojos

Het meest natuurlijk Niels, dat vind iedereen wel.

Lars ;)
BerichtDe leden die ik wel erg actief vind zijn:

IK
Aurlord (niet om uit te sloven hoor)
timo13
Laraatje2008
raymondhoek
McCamel
dinojos

Het meest natuurlijk Niels, dat vind iedereen wel.

Lars ;)

Bericht getypt door - Aurlord
Toegevoegd op 25 Dec 2011 om 19:54
raymondhoek
Datum: Zondag, 25 Dec 2011, 20:01 | Bericht # 10   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

ZTSF Admin
Directeur

Dit is niet de bedoeling.
Dit topic wordt tijdelijk gesloten tot dat het besloten is binnen de crew.

Raymond (Site-admin) ;)

BerichtDit is niet de bedoeling.
Dit topic wordt tijdelijk gesloten tot dat het besloten is binnen de crew.

Raymond (Site-admin) ;)

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 25 Dec 2011 om 20:01
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz