(plaatje volgt nog) Net zijn verjaardag achter de rug, maar nu het nieuwe ZTSF al een tijdje bestaat, wordt het toch tijd voor een Member van het Begin! Deze keer is het Raymondhoek. Lees hier het intervieuw:
Over jezelf 1. Hoe is je forum naam? raymondhoek 2. Hoe ben je op die naam gekomen? me voor en achternaam aan elkaar 3. Wat is je echte naam? Raymond Hoek 4. Wat zijn je hobby’s? Elektro techniek, computers, Zoo Tycoon (1 & 2), Rollercoaster (2 & 3) en het ZTSF 5. Op welke andere sites ben je nog meer actief? ZT.NL, ZTW 6. Is dat voor downloads, het forum of voor andere dingen? Gezelligheid Over de site 1. Hoe ben je op het ZTSF gekomen? uhmmmm, ik heb het opgericht 2. Wat vind je het beste/mooiste aan de site? uhmmmm, dat is een moeilijke, ik denk dat ik voor het forum zelf gaat (het hart van het ZTSF) 3. Wat vind jij dat nog beter kan aan de site? Alles... Ik ben ontzettend kritisch, en vind iets niet zo snel 100% in orde... 4. Wat vind je het leukste subforum? Forum Games, pure gezelligheid daar... 5. Wat vind je het leukste op de site? Uhmmmmmmm, ik denk dat ik ga voor de graffiti-editter, je kan er veel mee doen... 6. Wat vind je de mooiste download op deze site? De rotsmuren, dat is duidelijk 7. Hoe vaak bezoek je onze site per week ong.? elke dag bezoek ik het MINIMAAL 2x per dag, alleen bij uitzonderingen is dat anders... 8. Wat vind je van de site crew? Goede actieve crew waar ik tevrede over ben 9. Wie is je favoriete crewlid? Erry2000 (errol), doordat hij me achter de schermen helpt heb ik veel aan hem... Maar ook de andere crewleden zijn kanjers, want als zij er niet waren hadden errol en ik niet zoveel achter de schermen kunnen doen... Over Zoo Tycoon 1. Wat speel je vaker, Zoo Tycoon 1 of Zoo Tycoon 2? Zoo Tycoon 2, simpel weg omdat ZT2 veeeeel beter is, door de 3D effecten 2. Wat vind je van Zoo Tycoon 1 of Zoo Tycoon 2 de leukste uitbreiding? ZT2 Marine Mania, extreem veel optie's... 3. Wat zou je nog graag zien verbeteren aan zt1 of zt2? Zoveel... XD, te veel om op te noemen 5. Download je wel eens? zeker wel 6. Zoja hoeveel heb je er ongeveer in je spel? een paar 100 teveel om even te tellen 7. Wat is je favoriete download voor zt1 of zt2? AN (maar zodra IE, uit is, die waarschijnlijk) 8. Wat vind je zo goed aan deze download? Goed gevulde pack, met vele nieuwe dingen erin... Over dieren en dierentuinen 1. Wat is/zijn je lievelingsdier/dieren? Krokodillen, met voorkeur aan de spitssnuit krokodil... Maar ook amfibieën trekken mijn aandacht 2. Wat vind je zo leuk aan dat/die dier/dieren? Ze leven al eeuwen, ze kunnen uren stilliggen, maar zodra het nodig is kunnen ze snel in actie komen 3. Heb je huisdieren? Jep 4. Zoja welke ieren zijn dat? Salamanders en konijnen 5. Hoe vaak bezoek je ongeveer een dierentuin per jaar? pfffff, zeker een keer of 12 tot 15 per jaar 6. Wat is je favoriete dierentuin? Absoluut blijdorp 7. Waarom is dat je favoriete dierentuin? Het is een gigantische dierentuin, die je eigenlijk niet eens in 1 dag goed kan zien... Bovendien hebben ze er honderden diersoorten.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Van harte gefeleciteerd met deze Member van het begin!!! En je hebt het verdiend hoor. Ik vind het knap dat je deze site heb opgericht. Leuke site en Raymond je bent een toppertje!! En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 76 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Beter laat dan nooit zal ik maar zeggen [img]http://www.superzt.ucoz.com/sml/specool.gif[/img] Gefeliciteerd met deze titel (zo moet ik het maar noemen denk ik) [img]http://www.superzt.ucoz.com/sml/holiday.gif[/img]