ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
Dit bericht is vooral gericht op de staff van het ZTSF.
Telkens als ik een pagina open op het ztsf geeft mijn virusscanner een alert af voor een virus genaamd: JS/Redir Ik weet niet of dit virus ook daadwerkelijk doordringt in m'n pc of zo, maar het leek me toch handig het even te melden
(Mijn internet browser is IE en ik gebruik AVG als virusscanner) Always look on the bright side of life!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ja, dat is bij mij ook elke keer als ik de basispagina open dan krijg ik die melding ook. Dus, goed dat je het meldt. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Inmiddels een flinke speurtocht gehad en het blijkt alleen bij AVG te worden aangegeven. Het ZTSF (superzt.ucoz.com) is volledig virus vrij. Echter omdat een andere website die eindigd op .ucoz.com wel virussen bevatte is nu het volledige domein "ucoz.com" als onveilig gemarkeerd bij AVG. Vandaar deze melding. Ik heb dit inmiddels aangekaart bij Ucoz zelf, zij zullen dit moeten oplossen aangezien dit niet van het ZTSF zelf is. Maar ik kan jullie dus wel verzekeren dat het ZTSF zelf geen virussen bevat en dus ook geen schade aan de computer kan toebrengen.