@ ZTAO-Crew2, Hahaha, toevallig speel ik ook vaak RCT3 en SIMS3 maar wel met dezelfde mening inderdaad. Verder speel ik zeker nog wel eens ZT2. (Wanneer de tijd het toe laat tenminste).
@ thomvonder, Lijkt mij enorm kicken. Mij is het des tijds helaas niet gelukt. Ik design nog wel eens wat als ik ZT2 speel en echt iets mis. Zo is bijvoorbeeld de enorme glaskoepel, bedoeld voor Drago Paradise nog wel afgemaakt. Hiermee kun je een Amazonica achtige omgeving maken. Groot genoeg voor zelfs een kleine boot-ride of een car-ride
Leuk! Zo kom ik meestal ook op ideeën voor nieuwe downloads haha. Denk je dat er een kans is dat je onderwatertunnel nog een keer uitkomt? Ik heb afgelopen jaren zelf een aantal pogingen gedaan maar zonder resultaat. Ik ben zo benieuwd welke codering daar nou achter zit
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
@ jeffrey, zo een beetje al mijn dierentuinen xD. ik kon ze nooit afmaken, best zonde eigenlijk. maar had ook een keer een grote kas willen bouwen, had het hele gebouw al klaar staan en toen stopte ik er ineens mee. en heb er nooit meer wat mee gedaan haha.
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
@ thomvonder, De water tunnel heeft 1 'smerige' bug waar ik niet vanaf kom. (die heeft de ge-released versie van snowleo overigens ook) Ik erger me er echter groen en geel aan... Tevens bedankt voor de draaideuren!
@ jeffrey, Met project, bedoel je dan zoo of design?
@ thomvonder, De water tunnel heeft 1 'smerige' bug waar ik niet vanaf kom. (die heeft de ge-released versie van snowleo overigens ook) Ik erger me er echter groen en geel aan... Tevens bedankt voor de draaideuren!
@ jeffrey, Met project, bedoel je dan zoo of design?
Wat voor bug? Misschien kan ik je helpen
Ik had trouwens wat tijd over vandaag dus heb ik dit gemaakt:
Codering is klaar, maar misschien verander ik model,skin en animaties nog wat. Als ie helemaal af is laat ik het hier wel ff weten.
@ thomvonder, Nice. Maar ik zie dat bezoekers dit nu gebruiken als een object. Ik wilde het meer zoals bijv een personeels ingang. Dus die opent automatisch als er een personeelslid probeert doorheen te lopen. De bug waar ik erg op blijf hangen is dat er zo nu en dan waterdieren in de tunnel zitten opgesloten. Die zijn dan om nog onbekende redenen er doorheen gekomen en blijven er vervolgens vast in hangen. Waardoor alle bezoekers vervolgens weer zeuren dat er dieren zijn ontsnapt...
@ jeffrey, Ik heb altijd Drago Paradise ECHT willen afmaken. En toch achteraf wel verder willen gaan met dierenpark de wonderen. Gewoon stukje voor stukje de zoo weer helemaal verbouwen. (PC was des tijds echter te traag :()
@ thomvonder, Nice. Maar ik zie dat bezoekers dit nu gebruiken als een object. Ik wilde het meer zoals bijv een personeels ingang. Dus die opent automatisch als er een personeelslid probeert doorheen te lopen. De bug waar ik erg op blijf hangen is dat er zo nu en dan waterdieren in de tunnel zitten opgesloten. Die zijn dan om nog onbekende redenen er doorheen gekomen en blijven er vervolgens vast in hangen. Waardoor alle bezoekers vervolgens weer zeuren dat er dieren zijn ontsnapt...
@ jeffrey, Ik heb altijd Drago Paradise ECHT willen afmaken. En toch achteraf wel verder willen gaan met dierenpark de wonderen. Gewoon stukje voor stukje de zoo weer helemaal verbouwen. (PC was des tijds echter te traag :()
Ik heb de codering wat aangepast zodat de deur nu altijd opent als er een gast binnen een bepaalde afstand aanwezig is. De AI komt nu vanuit de deur ipv vanuit de gast en de echte gast-deur interactie die je ziet in het filmpje is er daarom uit. Uiteraard sluit hij dan ook automatisch als er geen gasten binnen die range zijn. Je komt dan dichter in de buurt van wat jij bedoelt en dat lijkt me ook beter passen bij deze soort deur. Ik had voor deze deur gewoon de codering van de draaideuren overgenomen, die wel echt deze codering nodig hebben omdat de interactie anders niet synchroon loopt. De deur is nu nog wel een object (wel met collision voor dieren) en ik denk dat ik dat zo houd, omdat je met een echt hek wss het probleem krijgt dat gasten er niet spontaan doorheen willen lopen.
Wat betreft de onderwatertunnel, heb je een collision proxy die de hele tunnel bedekt toegevoegd?
@ thomvonder, Awesome!! Staat de nieuwe al online? Ja en nee... Als het ware als een tunnel om de bezoekers heen ja, maar op het gebied van de bezoekers zelf niet