Er zijn al een kleine tijd klachten over een paar kleine dingetjes in de indeling van een bericht van een forum bericht. Op dit moment is dit de indeling:
En nu is het idee van de nieuwe indeling post:
Nu de vraag aan julie: Wat vinden jullie van dit idee??
Andere ideeën kan natuurlijk ook. Probeer dan even ook zo'n soort tekingetje te maken, en deze hier te laten zien.
zeer veel beter als je het zou toepassen. maar ik zou nog re-port knop langs quote (of langs edit) erbij doen, maar dat is het bewerken niet waard ik zou erg blij zijn met deze veranderingen, dan hoef je niet steeds naar beneden te scrollen. de nieuwe nederlandse designer! vragen over zt of designen? pb me!
De Report knop zit soort van vast aan de Edit knop. Want als jij de eigenaar van het bericht niet ben, word de edit knop een report knop. Dus de report knop komt ook op de plaats van Edit te staan.
Lijkt me een prima idee omdat dan alles een beetje bij elkaar staat! Vooral voor nieuwe leden want eerst zat ik altijd te zoeken naar de pm knop maar kon hem nergens vinden als alles zo bij elkaar staat is het veel overzichtelijker! Always look on the bright side of life!
Edit, kunnen de leden bij hun eigen berichten. Deleten, kan alleen ik volgens mij. En de crew kan alle berichten editten. Maar ik heb deze plaatjes toen gemaakt, voor een crew topic, achter de schermen Dus vandaar dat die er ook opstaan
Het is niet 100% geworden zoals gehoopt. Maar het lijkt er veel op. De Qoute is ook naar boven gehaald, omdat het anders verwarrend was, en er niet netjes uitzag.
Mocht er iets met deze indeling zijn wat je toch nog anders wilt, kun je het altijd melden