ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 696 Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
Ik zat is op Youtube naar Zoo Tycoon 2 te kijken, maar toen zag ik die game. Mischien heeft iemand hem of kan je mij zeggen waar je hem kan downloaden. (ik hou niet echt van Dinosaurussen maar mijn broertje is er dol op en hij wil hem hebben)
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
ik heb het ooit eens gekocht op een rommelmarkt. ik vind het wel een leuk spel aleen is het meestal game over bij mij als er een tornado komt. en casper:bij mij komen er helemaal geen virussen op,juist niet,het is het snelste spel dat ik heb. Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
realisish? ja erg,hij heeft graffics die beter zijn dan zt2(vind ik dan). en het is volgens mij niet zo 'zwaar' voor de comp als zt2. het enige nadeel is dat de velociraptors geen veren hebben maar het is zo een oud spel dat het nog niet bekend was dat raptors veren hadden. aleen zou ik niet met de graffics spelen want dan word het erg slecht. Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 28 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
ik heb het spel zelf ook. ik vind het best wel een leuk spel . ik heb ooit eens overdreven veel cheats achter elkaar gebruikt met een vriend van mij en toen zat mijn pc helemaal vast en was bijna kapot XD