Ik heb dit topic gestart om te praten over SSBB!(verrassing <_< ) Ik heb alle characters al, ik moet alleen nog een paar werelden. Always look on the bright side of life!
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 3 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Ik heb hem ook, ik vind hem fantastisch! Met Stage Builder heb ik alles, ik heb ook alle characters, behalve Wolf Ik vind de Stage Builder wel een leuk extraatje! Alle stages heb ik nog niet, ik moet nog Greeny Greens en Pokemon Stadium.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 26 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
This is one of the best fighting games for years! I love the characters and the lovely built stages. The story mode was a little bit too easy, but the stage builder is a huge plus point. I love to play it, even if I am ready with it^^
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
ook al heb ik alle characters al alle edit parts al en ik mis maar een paar werelden. favoriet?sonic op spear piller oja als je sonic kiest en je zijn final smash gebruikt als een van de sonic characters precies onder dat blok (IN DE ACHTERGROND)zit dan helpen ze je. ieder character heeft een ander efect. Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
ik ben ook een pokemon fan maar ik vind sonic sterker... ik kan nu een vriend van me inmaken wat nog niemand gelukt is behalve zijn nicht. Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 310 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Ik heb het spel ook super gaaf hat het alleen binnen een maand uitgespeeld met een vriend, alle werelden, personages, en de rest van het zooitje. dikke doei.