Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
welke zoo zou ik dit jaar nog doen?
africanfreak
Datum: Donderdag, 21 Mei 2009, 20:29 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 1

Parkeerhulp

als het mag, kun je hier een algemeen topic van maken.

ik zit dus met een probleem, ik wil nog een zoo bezoeken die ik niet zo vaak bezoek.
als ik daar overna denk kom ik uit op 2 redelijk leuke zoo's
beide heb ik al eens gezien, maar ik kan niet kiezen.

Apenheul of Gaiapark?

ik heb ook geen voor keuren, maar ik wil gewoon eens graag zien welke zoo jij zou kiezen inclusief argumenten graag.
het gene dat mij dan uiteindelijk het leukste lijkt dat kies ik :)

als dit een algemeen topic wordt, kun je je vraag hier wat mij betrefd ook stellen, dan kunnen anderen en ik jou ook helpen :P

de nieuwe nederlandse designer!
vragen over zt of designen? pb me!
Berichtals het mag, kun je hier een algemeen topic van maken.

ik zit dus met een probleem, ik wil nog een zoo bezoeken die ik niet zo vaak bezoek.
als ik daar overna denk kom ik uit op 2 redelijk leuke zoo's
beide heb ik al eens gezien, maar ik kan niet kiezen.

Apenheul of Gaiapark?

ik heb ook geen voor keuren, maar ik wil gewoon eens graag zien welke zoo jij zou kiezen inclusief argumenten graag.
het gene dat mij dan uiteindelijk het leukste lijkt dat kies ik :)

als dit een algemeen topic wordt, kun je je vraag hier wat mij betrefd ook stellen, dan kunnen anderen en ik jou ook helpen :P

Bericht getypt door - africanfreak
Toegevoegd op 21 Mei 2009 om 20:29
yur
Datum: Donderdag, 21 Mei 2009, 20:38 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 1

Kassa Medewerker

ik kom uit limburg woon zo'n 15km van gaia en ben er al een 5tal keer geweest ik kan je deze zoo wel aanraden omdat deze zoo redelijk ruime verblijven heeft de zoo heeft een moderne uitstraling de verblijven vidt ik er natuurlijk uitzien maar deze zoo heeft alleen geen dieren uit azie ik heb persoonlijk geen idee of ze dat ook nog gaan bouwen dus ik zou gaan naar gaia

groetjes yur ;)

bezoek ook eens mijn Showroom !
Berichtik kom uit limburg woon zo'n 15km van gaia en ben er al een 5tal keer geweest ik kan je deze zoo wel aanraden omdat deze zoo redelijk ruime verblijven heeft de zoo heeft een moderne uitstraling de verblijven vidt ik er natuurlijk uitzien maar deze zoo heeft alleen geen dieren uit azie ik heb persoonlijk geen idee of ze dat ook nog gaan bouwen dus ik zou gaan naar gaia

groetjes yur ;)

Bericht getypt door - yur
Toegevoegd op 21 Mei 2009 om 20:38
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz