Volg de Oehoe
Jeweetwelwie
Datum: Maandag, 02 Apr 2012, 23:10 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
20
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
Volg de oehoe in de Achterhoek Hier zie je live-beelden van een oehoepaar en hun jongen. De webcam staat bij het nest in een steengroeve in de Achterhoek, midden in een natuurgebied van Staatsbosbeheer. http://volgdeoehoe.nl/ Konden jullie deze site al? Wat vinden jullie hiervan? Ik zelf ben het al een tijdje aan het volgen en ik vind het echt leuk om te zien hoe de dieren op alles reageren! Groetjes, Jeweetwelwie
Bericht Volg de oehoe in de Achterhoek Hier zie je live-beelden van een oehoepaar en hun jongen. De webcam staat bij het nest in een steengroeve in de Achterhoek, midden in een natuurgebied van Staatsbosbeheer. http://volgdeoehoe.nl/ Konden jullie deze site al? Wat vinden jullie hiervan? Ik zelf ben het al een tijdje aan het volgen en ik vind het echt leuk om te zien hoe de dieren op alles reageren! Groetjes, Jeweetwelwie Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 02 Apr 2012 om 23:10
ZooM
Datum: Dinsdag, 03 Apr 2012, 21:16 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
2
Curator
Ik kende het al! (mijn ouders zijn vogelfanaten) Vind het opzich wel leuk om even te kijken en vind het goed dat je kijkt hoe alles in zijn werk gaat!
Bericht Ik kende het al! (mijn ouders zijn vogelfanaten) Vind het opzich wel leuk om even te kijken en vind het goed dat je kijkt hoe alles in zijn werk gaat! Bericht getypt door - ZooM Toegevoegd op 03 Apr 2012 om 21:16
Jeweetwelwie
Datum: Woensdag, 04 Apr 2012, 23:44 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
20
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
@ ZooM , Heel vaak kijk ik 's nachts, maar dan zie je eigenlijk alleen maar de jonkies zitten.. Zijn de ouders dan eten halen? Groetjes, Jeweetwelwie
Bericht @ ZooM , Heel vaak kijk ik 's nachts, maar dan zie je eigenlijk alleen maar de jonkies zitten.. Zijn de ouders dan eten halen? Groetjes, Jeweetwelwie Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 04 Apr 2012 om 23:44
ZooM
Datum: Donderdag, 05 Apr 2012, 07:25 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Curator
@ Jeweetwelwie , ] ik denk het, weet niet....
Bericht @ Jeweetwelwie , ] ik denk het, weet niet....Bericht getypt door - ZooM Toegevoegd op 05 Apr 2012 om 07:25
NielsG
Datum: Vrijdag, 06 Apr 2012, 10:59 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Er zijn nog meer van dit soort sites ! www.beleefdelente.nl bijvoorbeeld, of www.volgdevos.nl Niels
Bericht Er zijn nog meer van dit soort sites ! www.beleefdelente.nl bijvoorbeeld, of www.volgdevos.nl Niels Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 06 Apr 2012 om 10:59
ZooM
Datum: Vrijdag, 06 Apr 2012, 11:31 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Curator
@ NielsGuchelaar , beleef de lente kende ik al, volg de vos niet, ik ga kijken!
Bericht @ NielsGuchelaar , beleef de lente kende ik al, volg de vos niet, ik ga kijken!Bericht getypt door - ZooM Toegevoegd op 06 Apr 2012 om 11:31