hallo ik heb in mijn aquarium 2 corydorassen die had ik gekocht, maar toen ik me beter erin ging verdiepen, kwam ik erachter dat je echt een schooltje moest maar het probleem nu, is dus dat ik niet weet welke soort ik heb… hij lijkt op de corydoras shwartzi ofzo, maar het is hem duidelijk niet:
en dit is mijne:
dus zou iemand mij kunnen vertellen welke soort dit is, en als het kan waar ik hem kan kopen ik had hem uit de dierenwinkel, maar elke keer als ik daar kom, zijn alle bekende vissen weg, behalve de guppen….
Ik dacht eerst een jonge panter corydoras, maar nu ik wat beter kijk denk ik dat je met een ambiacus-pantsermeerval, dus corydoras ambiacus. dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
ik heb het opgezocht, maar hij leek er toch niet op mijn Corydora's hebben geen zwarte vlek onder de eerste rugvin, gewoon de witte kleur en de zwarte vlek loopt langer door naar beneden, zoals de Schwartzi, maar die stippen op de zijkant zitten niet in lijnen maar door elkaar ja zoals je al zei, het kunnen nog kleintjes zijn, maarja, anders hou ik het maar zo, het is al een schattig paartje (als het een mannetje en vrouwtje zijn dan… )
@ ZooZa, over het algemeen doen corydora's het ook goed als je ze als koppel houd. Je hebt wel een grote kans dat als één van je corydora's overlijdt de andere snel volgt. dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!