Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 2 of 2
  • «
  • 1
  • 2
Domme opmerkingen in dierentuinen
Verzorger-Jarne
Datum: Zondag, 08 Nov 2015, 12:23 | Bericht # 11   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Verzorger

@ ZooZa, Er zijn wel verzorgers ie er iets aan doen. Zo wordt bij de voederbabbel in Antwerpen altijd gezegd de pinguïns niet te aaien en staat er een verzorger in planckendael bij de maki's. Alleen kunnen ze niet bij elk doorloopverblijf een verzorger zetten. Die hebben wel wat anders te doen. Wat wel wordt gedaan zijn hekjes in het doorloopverblijf maar dan wordt er wel eens geklaagd dat de dieren op afstand blijven (pinguïns in planckendael kunnen maar komen niet op het pad tenzij ze eten krijgen).

En ik heb trouwens ook vaak dat ik wordt aangesproken over dat ik alleen ben. Trek me er meestal weinig van aan. Ik ben wel al twee keer een vrouw van +60 tegen gekomen waarmee ik dan twee uur heb gewandeld in de zoo. Zeer interessant wat die allemaal weten. De eerste van de twee was blijbaar klein toen dat de pacu's in Antwerpen  nog klein waren. Ik weet alleen niet hoe oud pacu's kunnen worden maar hoe dan ook heb ik nog nooit kleine pacu's gezien in de zoo. Bovendien hebben ze me ook een hoop van de geschiedenis kunnen vertellen. De eerste was waarschijnlijk zellfs al over de 80 aangezien ze de planting van de 70 jaar oude mammoetboom herinnerde.

En dat brengt mij bij dit. Mensen die nooit stilstaan bij de flora in de dierentuin. Hoeveel van jullie denkt er wel eens over na dat de bomen rond je ouder zijn dan jezelf. Dat zij ook de moeite zijn om te bekijken. En nog verder, dat die 100- jarige bomen jong zijn voor een boom.

Bericht veranderd door: Verzorger-Jarne - Zondag, 08 Nov 2015, 12:51
Bericht@ ZooZa, Er zijn wel verzorgers ie er iets aan doen. Zo wordt bij de voederbabbel in Antwerpen altijd gezegd de pinguïns niet te aaien en staat er een verzorger in planckendael bij de maki's. Alleen kunnen ze niet bij elk doorloopverblijf een verzorger zetten. Die hebben wel wat anders te doen. Wat wel wordt gedaan zijn hekjes in het doorloopverblijf maar dan wordt er wel eens geklaagd dat de dieren op afstand blijven (pinguïns in planckendael kunnen maar komen niet op het pad tenzij ze eten krijgen).

En ik heb trouwens ook vaak dat ik wordt aangesproken over dat ik alleen ben. Trek me er meestal weinig van aan. Ik ben wel al twee keer een vrouw van +60 tegen gekomen waarmee ik dan twee uur heb gewandeld in de zoo. Zeer interessant wat die allemaal weten. De eerste van de twee was blijbaar klein toen dat de pacu's in Antwerpen  nog klein waren. Ik weet alleen niet hoe oud pacu's kunnen worden maar hoe dan ook heb ik nog nooit kleine pacu's gezien in de zoo. Bovendien hebben ze me ook een hoop van de geschiedenis kunnen vertellen. De eerste was waarschijnlijk zellfs al over de 80 aangezien ze de planting van de 70 jaar oude mammoetboom herinnerde.

En dat brengt mij bij dit. Mensen die nooit stilstaan bij de flora in de dierentuin. Hoeveel van jullie denkt er wel eens over na dat de bomen rond je ouder zijn dan jezelf. Dat zij ook de moeite zijn om te bekijken. En nog verder, dat die 100- jarige bomen jong zijn voor een boom.

Bericht getypt door - Verzorger-Jarne
Toegevoegd op 08 Nov 2015 om 12:23
ZooZa
Datum: Maandag, 09 Nov 2015, 20:05 | Bericht # 12   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 1

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Curator

Quote Verzorger-Jarne ()
Altijd! vooral in Burgers', als je daar al die bomen ziet, die grove dennen, die zijn gigantisch
en dan in de Bush en Mangrove, hoe mooi al die bomen zijn, die mangroves hebben gigantische stengels, en ik zie vaak genoeg voorbij komen hoelang dat kan duren, daar hebben die planten echt jaren over gedaan! die groeien in 2 jaar nog geen meter namelijk!
en in de Desert, die cactussen zijn ook al dik in de 20 denk ik? echt gaaf om te zien! dat hele park is een grote geschiedenis
maar inderdaad, niemand boeit het iets, de mangrove is een plantenbak voor de meesten, en de bush is te dicht beplant, tja, wat wil je dan

Bericht
Quote Verzorger-Jarne ()
Altijd! vooral in Burgers', als je daar al die bomen ziet, die grove dennen, die zijn gigantisch
en dan in de Bush en Mangrove, hoe mooi al die bomen zijn, die mangroves hebben gigantische stengels, en ik zie vaak genoeg voorbij komen hoelang dat kan duren, daar hebben die planten echt jaren over gedaan! die groeien in 2 jaar nog geen meter namelijk!
en in de Desert, die cactussen zijn ook al dik in de 20 denk ik? echt gaaf om te zien! dat hele park is een grote geschiedenis
maar inderdaad, niemand boeit het iets, de mangrove is een plantenbak voor de meesten, en de bush is te dicht beplant, tja, wat wil je dan

Bericht getypt door - ZooZa
Toegevoegd op 09 Nov 2015 om 20:05
  • Page 2 of 2
  • «
  • 1
  • 2
Search:

Hosted by uCoz