Dit is een contest die wel een tijd duurt, en je kan hier alleen aan mee doen als je lid bent van een werelddeel!! Dit hele evenement was een idee van be-like-water. De Olympsche werelddelen wedstrijd bestaat uit 6 onderdelen: - Avatar Contest (14-03 – 20-03) Stemmen niet meer mogelijk - Biome Contest (21-03 – 27-03) Stemmen niet meer mogelijk - Theme Contest (28-03 – 03-04) Stemmen niet meer mogelijk - ZTAO contest (04-04 – 10-04) - Designing Contest (11-04 – 08-05) (overgeslagen) - Contest of 19 Things (03-06 - 12-06) - Eind Contest (13-06 - 19-06)
Elke keer zal er een geruimte tijd van te voren in DIT topic komen te staan wat de regels etc zijn van de wedstrijden. De persoon van de ZTSF-crew van jou werelddeel moet ervoor zorgen dat alles op rolletjes verloopt. Het mag niet het geval zijn dat 1 persoon alles doet, en iemand anders niets!! Denk goed vooruit, en waar iemand goed in is. Het winnende werelddeel krijgt behalve uiteraard een titel ook nog iets anders, maar dat blijft een verrassing.
Voor elke wedstrijd die jou werelddeel wint krijgt het werelddeel 1 punt. De Zoo Tycoon Courant zal iedereen uitgebreid op de hoogte houden van dit evenement, dus hou ze goed in de gaten!!
Ga nu zo snel als mogelijk naar jou werelddeel, en kijk of er al een overleg topic is!! Zo niet, maak die dan snel aan, en bekijk wie welke contest doet.
Uitleg van volgende contest: Contest of 19 Things (03-06 – 12-06) Omdat ik in Maart 19 jaar ben geworden had Tigerkeeper voor de Azie leden een contest georganiseerd Waar ik zelf aan mee kon doen, dit is jammer genoeg een flop geworden, maar ondanks dat is het een leuk idee! Daarom zal deze contest nu als vervanging dienen, voor de designcontest. Ieder werelddeel mag dus weer een iemand uitkiezen, om voor zijn werelddeel te strijden!
Dit zijn de regels: - In deze contest staat het getal 19 in het bijzonder - Bouw iets wat met het getal 19 heeft te maken. - Maak er foto's van, tot minimaal 5+ een eventuele overzichtsfoto. - Het mag door slechts 1 persoon worden gemaakt - Overleggen is toegestaan. - De eind contest loopt af op 12-06 23:59 - Evt. Downloads zijn toegestaan. - De maximale afmetingen zijn 640px. X 480px. - Het plaatje dient in dit topic te worden geplaatst. - Vragen kunnen in dit topic worden gesteld.
Ook Azië is een van de deelnemende werelddelen voor de Olympische spelen. (Stichting ZOO OBL)
We hebben, natuurlijk, een Aziatisch gedeelte gemaakt wat gekenmerkt wordt door Asia in het gras en Asia als chinese tekens van de gebouwen. Maar voordat we dit laten zien zal ik beginnen met de ingang:
Ik vind het een beetje nutteloos om alle gangen te laten zien i.v.m. het maximaal aantal foto’s. Daarom show ik: olifanten, Bengaalse tijgers en een Chinese tuin waar je tot rust kan komen:
Als laatste dan ook nog de overzichtsfoto waar je goed alles kan zien, zoals het gras en de tekens.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 681 Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Ja, jammer dat er niet zoveel meegedaan wordt. Ik denk wel dat Azie wint, want die hebben goede inzendingen en doen overal aan mee. Nog even een vraag:
Quote (raymondhoek)
Designing Contest (11-04 – 17-04) Er moet met het hele werelddeel worden samengewerkt om zsm een design projectje te zien te maken. Er is geen thema, en het mag van alles zijn. Regels: - Probeer het met meerdere mensen te doen. - Overleggen is toegestaan. - De designing contest loopt af op 17-04 23:59. - Je dient het resultaat te laten zien in 1 of 2 screens, dit mag in nifskope of ingame zijn. - Het mag alles zijn (dieren, planten, hekken, gebouwen, etc, etc). - Modellen van andere gebruiken mag alleen als je toestemming van de originele maker hebt. - Vragen kunnen in dit topic worden gesteld.
Maar als er dan geen designers in je werelddeel zitten? Dan kun je niet deelnemen.
Vernon
Bericht veranderd door: IK - Dinsdag, 12 Apr 2011, 20:35
Doordat het designen (met teams) erg lang duurt, heb ik besloten dat deze contest duurt tot maarliefst 8 mei!! De overige dingen schuiven ook mee Ook het stemmen voor de ZTAO zal aankomende week pas starten.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
ray, het is leuk dat dit doorgaat omdat er nieuwe downloads komen, die wij allemaal geweldig vinden, alleen, jij weet net zo goed als ik dat alleen azië hier aan mee zal doen, en dat zal waarschijnlijk ook de doorslag zijn voor de winst. tja...
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 164 Prijzenkast:
1
Verzorger
@ raymondhoek,
Er staat dat je moet proberen in teams te desingen, Voor zover ik weet desingen aleen Thom en ik uit mijn werelddeel.. En Thom is niet echt actief, dus dan kan je toch geen ding maken?