ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
mijn zt2 doet het weer en heb meteen besloten om mee tedoen aan dit contest
mijn idee van het verblijf is het afrikaanse moeras, het moet op een rivier lijken in de savanne alleen let op het is modderig we beginnen in het uitkijkpostje
dan had ik jullie graag een tunnel laten zien maar doordat er maar een paar plaatjes op mogen kan dit niet dus daarom maar het onderwaterzicht zonder tunnel, het is een beetje wild met die moeras bomen het glas is eigenlijk nog wat groter maar het probleem is dus de 3 plaatjes haha
en nog een beetje van het verblijf, ook de rotswand is moerassig als je goed kijkt
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
ik heb ook mijn inzending... de eerste foto, eentje van in het "gebouw" het is meer een gang rechts in de hoek zie misschien wat letters... er staat daar "kokis thuis" geschreven
de tweede foto... foto van aan het water, er zijn 2 waterfallen zoals je ziet, over de achterste is en brug. Waar de boom tussen de 2 rotsen staat is een klein eilandje, en op het bord rechts in de zijkant staat "no swimming crocodile" er is ook nog een anderbord waarop staat dat je ze niet mag voeren maar dat is echter niet te zien
en dan komen we al bij de laatste( want je mag er maar 3 uploaden) een overzicht
vanboven het gebouw, rechts de brug over de watervalen en een standbeeld kon ik niet laten( beneden) ...er is veel gedacht aan details...
tot zover de inzending
(dit bericht is ge-edit omdat er eest 2x dezelfde foto opstond)
Allemaal leuke inzendingen! Die van mij is iets anders, ik wilde kroki niet laten leven in een dierentuin. maar meer in een wildlife park. Zo heb ik voor de bezoekers dus een kijkpunt gemaakt en een eetpleintje, maar kroki heeft het hele park voor zich zelf.