ten eerste: Geweldig dat je laat zien hoe je het gebruikt Raymond,
en thomvonder: Het zou ook leuk zijn als je bv (met toestemming) AVES en het macawpack zou kunnen ''bijcoderen''! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
@ carnotaurus, Ik heb het nog niet gecodeerd en ik heb deze week er waarschijnlijk ook geen tijd meer voor :P Maar als het me lukt ze te coderen kan ik misschien later wel een hack maken
Nummer 4 is al onderweg. In nummer 4 is er te zien hoe je een leuk en vooral realistisch kijkhuisje in een voliere kan plaatsen. Ook zal er een nummer 5 komen met speciale ondersteuningen en tunnel en meer.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
cool filmpje, dat derde xD
Ik heb nog een vraagje, probleemje meer eigenlijk.
Ik ben bezig aan een 'reskin' hiervan en ik krijg steeds een speluitval wanneer ik onzichtaar verhoogd pad probeer te plaatsen. Aangezien de codering dezelfde is, denk ik dat die bug in de 'originele' versie er ook is. Is hier een oplossing voor?
Ik heb het net opgelost, bij het herbouwen op een andere plaats had ik het niet meer, volgens mij gewoon toeval ofzo, maarja
@ Krieke668, Ik wil je er wel op wijze dat ik geen toestemming verleen aan het uitbrengen van aangepaste versie's van mijn downloads. Om meerdere persoonlijke redenen. Dus ik zou je vriendelijk willen verzoeken om als je dit doet, dit puur voor jezelf te houden.
@ Allemaal, Filmpje 4 gaat helaas nog even duren, het uploaden is bij 97% blijven hangen. Ik ga het na het weekend nogmaals proberen.
Ik ben trouwens benieuwd welke 'onderdelen' jullie nog missen?? Dus bij het bouwen kun je misschien bepaalde vormen niet maken, welke vormen zijn dit?? En wat heb je hier voor nodig?? Want dan kan ik hier met een eventuele nieuwe versie rekening mee houden.
Er komt tenslotte ook nog een versie met metaal en glas (op zeer kort termijn).
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
@ raymondhoek, ik zou niet durven... Ik breng (geld ook voor doorsturen by pb, wordt regelmatig gevraagd <_<) niets waarvan ik geen toestemming heb uit respect voor designers. Dus je zult het enkel zien in mijn showrooms xD...