Persoonlijk vind ik nummer twee de mooiste, alhoewel er op de armen seams zitten. Dat zijn kleine lijntjes waar twee stukken skin in overgaan. Niet zo makelijk om te fixen, maar iedereen kan het leren !
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo Thom, Ik zou ze graag allemaal in bomen willen zien, daarom heb ik nog niet gestemd. Luiaard leven meestal in bomen en daarom deze keuze. Maar ik vind die groene wel mooi, maar daar zou je dan het bruine ook nog in verwerkt moeten zitten en dat zou dan een leuke en mooie luiaard zijn. Groetjes en veel succes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Ik vind Nr. 5 wel die allermooiste, vooral die langharige oren! Maar als je door nr. 5 wat bruine tinten gooit, is hij nog mooier! Dus zeg maar een beetje een mix van nr. 1 en 5. !
Frank (TigerKeeper)
Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
ik laat jullie even de tussenstand weten want op caldera loopt ook een poll
nr1 : 3 nr2 : 6 nr3 : 0 nr4 : 6 nr5: 2
zoals het er nu uitziet lijkt het erop dat nr 5 en nr 3 gaan verliezen er er niet bij komen. dus stem nu als je dat wilt veranderen
Added (20 Aug 2009, 18:07) --------------------------------------------- uiteindelijke uitslag
nr1 : 6 nr2 : 6 nr3 : 0 nr4 : 7 nr5: 2
dit is trouwens met de poll op caldera meegerekend ik ga PROBEREN om van het weekend alle varianten bij elkaar te stoppen en hem dan uitbrengen helaas zal hij niet kunnen klimmmen. of iemand moet melden die me kan helpen.
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 2 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
ik heb gestemd op nummer 1, want ik vind de andere toch allemaal nog iets te groen. En dat komt nog wel een beetje terug in nummer 1, maar dat bruine valt veel meer op
ik heb gestemd op nummer 1, want ik vind de andere toch allemaal nog iets te groen. En dat komt nog wel een beetje terug in nummer 1, maar dat bruine valt veel meer op
Er is al lang een uitslag bekend, Dus waarom denk je dat je nog zou (kunnen) stemmen?? Dit valt dus onder spam!! Lees de regels aub door!!