Skinner gezocht!
thomvonder
Datum: Zaterdag, 10 Apr 2010, 18:44 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
ik zoek iemand die goed kan skinnen en eventueel meshen(niet noodzakelijk), omdat ik me meer wil gaan richten op het coderen ik hoop dat iemand reageerd
Bericht ik zoek iemand die goed kan skinnen en eventueel meshen(niet noodzakelijk), omdat ik me meer wil gaan richten op het coderen ik hoop dat iemand reageerd Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 10 Apr 2010 om 18:44
Anklyosaurus
Datum: Zaterdag, 26 Jun 2010, 13:56 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Ik wil best wel voor je meshen hoor. Vind ik erg leuk, van skinnen bak ik echt totaal niks
Dinosaurs ar cool. Jurassic Park and walking with dinosaurs ar the best films ever. Noem mij maar Ruben.
Bericht Ik wil best wel voor je meshen hoor. Vind ik erg leuk, van skinnen bak ik echt totaal niks Bericht getypt door - Anklyosaurus Toegevoegd op 26 Jun 2010 om 13:56
thomvonder
Datum: Zaterdag, 26 Jun 2010, 18:05 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
wil je dan vissen voor me meshen want ik wil graag wat vissen maken, die niet kunnen omdat ik er geen model voor heb
Bericht wil je dan vissen voor me meshen want ik wil graag wat vissen maken, die niet kunnen omdat ik er geen model voor heb Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 26 Jun 2010 om 18:05
Anklyosaurus
Datum: Zaterdag, 26 Jun 2010, 19:39 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Is goed, ik heb wel modellen, vertel me op MSN maar om welke vissen het gaat.
Dinosaurs ar cool. Jurassic Park and walking with dinosaurs ar the best films ever. Noem mij maar Ruben.
Bericht Is goed, ik heb wel modellen, vertel me op MSN maar om welke vissen het gaat. Bericht getypt door - Anklyosaurus Toegevoegd op 26 Jun 2010 om 19:39