Beermarter
Lucoshi
Datum: Zaterdag, 04 Feb 2012, 21:31 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
Horeca Medewerker
Er zat er al een in het Indonesisch Pakket en ook in Versie 2 daarvan, maar nu maak ik toch echt een (hopelijk geweldige) 3e versie! Ik ben nog niet begonnen, maar ik hoop hem zo snel mogelijk te kunnen showen Voor de mensen die niet weten wat Beermarters/Binturongs zijn:
Bericht veranderd door: Lucoshi - Zaterdag, 04 Feb 2012, 21:31
Bericht Er zat er al een in het Indonesisch Pakket en ook in Versie 2 daarvan, maar nu maak ik toch echt een (hopelijk geweldige) 3e versie! Ik ben nog niet begonnen, maar ik hoop hem zo snel mogelijk te kunnen showen Voor de mensen die niet weten wat Beermarters/Binturongs zijn: Bericht getypt door - Lucoshi Toegevoegd op 04 Feb 2012 om 21:31
McCamel
Datum: Zondag, 05 Feb 2012, 00:52 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
2
Curator
Leuk, ik ben benieuwd hoe hij eruit komt te zien. Ik hoop op een realistisch model een een goede skin! Succes! David
~ Set by Eran, thanks a lot my friend ~
Bericht Leuk, ik ben benieuwd hoe hij eruit komt te zien. Ik hoop op een realistisch model een een goede skin! Succes! David Bericht getypt door - McCamel Toegevoegd op 05 Feb 2012 om 00:52
NielsG
Datum: Zondag, 05 Feb 2012, 09:18 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ik ben er ook héél benieuwd naar! Hoop dat die erg realistisch wordt!
Bericht Ik ben er ook héél benieuwd naar! Hoop dat die erg realistisch wordt! Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 05 Feb 2012 om 09:18
Real_thomas
Datum: Zondag, 05 Feb 2012, 10:08 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Curator
succes luc! ik hoop dat hij mooi wordt!!! Gr.Thomas
~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Bericht succes luc! ik hoop dat hij mooi wordt!!! Gr.Thomas Bericht getypt door - Real_thomas Toegevoegd op 05 Feb 2012 om 10:08
Lucoshi
Datum: Zondag, 05 Feb 2012, 11:11 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Horeca Medewerker
Bedankt allemaal! Het model is al klaar, en de skin van het hoofd ook, vanmiddag komt hopelijk een screen
Bericht Bedankt allemaal! Het model is al klaar, en de skin van het hoofd ook, vanmiddag komt hopelijk een screen Bericht getypt door - Lucoshi Toegevoegd op 05 Feb 2012 om 11:11
ZooZa
Datum: Maandag, 06 Feb 2012, 17:14 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
Curator
leuk ik zocht vaak naar de binturong maar meestal was het niet zo realistisch als je precies die foto namaakt kijk ik er erg naar uit ik hoop dat ie snel uitkomt en als ie uitkomt, komt ie dan ook op ztsf? veel succes met het afmaken groetjes van ZooZa
Bericht leuk ik zocht vaak naar de binturong maar meestal was het niet zo realistisch als je precies die foto namaakt kijk ik er erg naar uit ik hoop dat ie snel uitkomt en als ie uitkomt, komt ie dan ook op ztsf? veel succes met het afmaken groetjes van ZooZa Bericht getypt door - ZooZa Toegevoegd op 06 Feb 2012 om 17:14
Lucoshi
Datum: Donderdag, 23 Feb 2012, 11:30 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Horeca Medewerker
Ik heb wat problemen met Nifcoden (Ik heb niet de goede versies van Python enzo, en niemand wil me vertellen welke ik moet hebben -_-).
Bericht Ik heb wat problemen met Nifcoden (Ik heb niet de goede versies van Python enzo, en niemand wil me vertellen welke ik moet hebben -_-). Bericht getypt door - Lucoshi Toegevoegd op 23 Feb 2012 om 11:30