nou.... hij hoort bij de categorie uitgestorven dieren en bij hoe erg bedreigd hij is staat uitgestorven dus..... eigenlijk niet
Added (15 Feb 2010, 09:59) --------------------------------------------- We zijn nu bezig met een Wasbeerhond. Hij is al af, maar hij doet het niet in-game
Hier is een screen uit Nifskope:
Added (15 Feb 2010, 11:02) --------------------------------------------- Wat vinden jullie???
En weten jullie hoe het komt dat hij niet In-Game verschijnt???
Bericht veranderd door: Lucoshi - Maandag, 15 Feb 2010, 09:59
maar Egbert is aan het bekijken of hij kan vinden wat er mis is
Added (17 Feb 2010, 11:32) --------------------------------------------- Als de Wasbeerhond af is, gaan we een Reptielen Pakket maken en misschien ook een Prairiehondje
Added (22 Feb 2010, 20:34) --------------------------------------------- Onze luiaard is al bijna af, hier zien jullie hoe hij er nu uitziet:
Moet nog worden gedaan: Handen en Voeten moeten nog opnieuw worden geskint, hij moet ook nog worden gemeshd, we maken dan de benen den het lichaam korter, en de Armen dikker.
Bericht veranderd door: Lucoshi - Maandag, 22 Feb 2010, 20:36
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Quote (jasonmateo)
Neus iets naar voren laten komen. en iets dikker. dan is ie perfect Ik vind het mooi dat je hem waarschijnlijk uit een gibbon hebt gehaald.
Jason, dit heet bumpen, kijk eens naar de laatste datum, dat is mei, bijna 2 maanden geleden en bumpen mag niet. Dit topic gaat op slot en wil de topicstarter hem openen dan stuur maar een pbtje. Groetjes van laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Sorry voor de gigantische bump, maar ik heb weer een nieuwe download! het Stenen Pakket. Ik heb hem zojuist geupload hier op ZTSF hij moet nu alleen nog online komen
Het zijn 15 verschillende stenen (eigenlijk 5 maar in de maten Klein, Middelmatig en Groot)
Je zal ze (hopelijk) binnenkort zien! anders komen ze straks ook nog op Tesara
EDIT: Hier heb ik de 1e Pics van de Poolvos!
EDIT2:
PS: ik kan nu ook Meshen in Blender, Dus nu ben ik Skinner, Codeerder en Mesher, alleen haat ik coderen
EDIT3: Wow... Edit 3... er wordt weinig gereageerd... maar oke, ik heb een vraag:
Wat zal ik maken: Indonesisch Pakket V2 Missing Wild Cats Demo 2 Night Creatures Demo 1 Een ander Pakket Poolvos Iets anders (zeg a.u.b wat)
Bericht veranderd door: Lucoshi - Dinsdag, 14 Jun 2011, 19:30