De sollicitaties zijn inmiddels geweest van elk gesprek hebben we een foto gemaakt, Ik kan Twan (Raymondhoek), Joost (Timo13) en Bauke (Ik/Vernon) vertellen dat ze allemaal zijn aangenomen. Gefeliciteerd jongens!
Hier zie je mij en Twan op gesprek..
Jammer dat het eigenlijk alleen maar jongens zijn.. Nu dus een oproep aan alle meiden! Heb je nou altijd al gedroomd om een zookeeper te zijn? Wil je het vrouwelijke geslacht versterken bij Zoo Palace? Grijp je kans en solliciteer!
Begin van de aflevering
Welkom bij ZOPALA, Vorige week waren we op bezoek bij Saar in de Hoeksche Waard. Haar verbouwingen gaan goed en haar gebouw is al een eind uitgebreid, we hoorde dat ze zelfs al dat je inmiddels helemaal rond kan lopen! Dit moesten we natuurlijk zelf ook uitproberen en we gingen er weer heen.
Helaas is Saar vandaag niet aanwezig, maar als we binnen komen zien we zelf al dat er een hoop veranderd is. Je kan nu of rechts af of rechtdoor waar we de vorige keer heen gingen. Nu ook weer..
Al snel komen we het eerste verblijf weer tegen. Zie ik nou zeeleeuwen zwemmen?
Ja, inderdaad! Wat zijn het er een hoop zeg!!
Snel lopen we door het gebouw bij de pinguins want aan het eind staat ons iets bijzonders te wachten.. We zien het al als we naar beneden lopen. We kunnen doorlopen!
Ook hier worden we weer onderbesneeuwd:
Aan de linkerkant een nieuw verblijf, zie ik dat nou goed? Toendra binnen en buiten Noordelijk bos.. Welke diersoort kan daarna in leven?
Het is de Sneeuwuil, tuurlijk!
We lopen snel verder om het verblijf heen om de rest te bekijken.. Dat verblijf zal natuurlijk wel veel groter zijn..
De fotograaf vond dit toch niet zo interessant en besloot alvast door te lopen, en weg met een echt noordelijk bos gevoel vinden wij zelf.. Zien jullie al iets nieuws door de bomen heen?
Ja inderdaad, een voliere. Wat zou hier toch inzitten?
Zo te zien niets, jammer misschien de volgende keer. Als we doorlopen zien we aan de linkerkant weer een uitkijk punt richting de zeeleeuwen, daar willen we natuurlijk wel gebruik van maken.. De presentator heeft dorst gekregen en haalt onderweg wat te drinken aan de linkerkant
Het is hier wel heel erg rustig, maar dat krijg je ook met zoveel uitzichtpunten.
We zijn al weer bijna aan het einde gekomen van deze aflevering, maar eerst nog even terug naar de uitgang.
Wij hopen dat jullie genoten hebben. He, wat zien we daarnou? een briefje van Saar. Even lezen wat er op staat:
Datum: Woensdag, 24 Aug 2011, 22:53 | Bericht # 22
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
yes aangenomen :P hele mooie updat rondom de voiliere is het heeel mooi beplant ziet er echt goed uit en het klopt nu ziet die glaze wand er ook weer leuk uit
Datum: Donderdag, 25 Aug 2011, 22:04 | Bericht # 24
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Geweldige dierentuin en zeker dat verblijf met die sneeuwuilen maar ook het verblijf van de zeeleeuwen. Dat zijn toch prachtige beesten en het verblijf is groen en groots ingericht, ook het verblijf van de uilen zit veel groen in en heeft veel ruimte. Ga zo door en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bedankt voor jullie reacties. Helaas heb ik er niet zo veel gekregen
Hier zien jullie de nieuwe diersoort in het verblijf (de oehoe). Verder is de bouw al vol op bezig en zijn er verschillende zeedieren in hun verblijf getreden, onder andere de Baikalrob, Australische Longvis en Reuze Zoetwaterpijlstaartrog. Die komen de volgende update!
Ziet er super uit. Ik ben het niet helemaal eens met Egbert, want het is nog maar het begin (als ik de overzichtsfoto zie), en de paden bevatten wel genoeg bankjes enzo. Maar wel inderdaad iets om met verdere uitbreiding rekening mee te houden. Ik vind je manier van showen erg origineel en gaaf gedaan.
@ egbert, Bedankt voor je reactie. Zoals Raymond al zei. Is het slechts een klein stukje. Ik heb er op gelet en in mijn volgende update zal je er maar liefst twee zien Dan heb ik het niet over ijs of hotdogs maar over souveniers.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 12 Prijzenkast:
0
Stagiaire
@ Jeweetwelwie, Leuk dat je nog steeds mensen zoekt en ook van die sollicitatiegesprekken voert! Dat maakt alles echt realistisch
Verder vind ik wel dat er genoeg mogelijkheid is tot eten en drinken. Want in een klein rondje (maar 5 diersoorten) heb je het al twee keer staan! Je Oehoe verblijf is echt prachtig. Je ziet dat de dieren het naar hun zin hebben.