de verhuizing is druk aan de gang op het moment we verhuizen nu van het noorden naar het westen van Utrecht, aangezien het land daar wat opener is en veel meer beschikbaar voor eventuele uitbreidingen de ingang is klaar, evenals de eerste paar verblijven dit weekend zullen de eerste dieren intrekken, onder andere de Dwergherten die nog in de quarantaine zitten op het moment ook zal er dit weekend de laatste hand worden gelegd aan een grote savanne, vogellanen en een groot quarantaine/vogel complex bij deze de eerste foto's
Snake Cave, de eerste verblijven die te zien zijn in het park, die twee verschillende soorten slangen zullen bevatten
het ingangsplein, het is zeer gevarieerd, zodat je het gevoel hebt dat je midden in de natuur bent
Ziet er veelbelovend uit. Ik ben benieuwd of dit zich tot een nieuwe ZTAO grootmacht gaat uitbreiden! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
de verhuizing is nog bezig intussen word de ingang en de beplanting voor de eerste lanen afgewerkt, maar we mogen deze lanen nog niet betreden… de ingang al wel, hierbij dus de foto's
zicht vanuit ingang
de heftrucks die de kisten met dieren en spullen naar de desbetreffende plekken brengen
ook hebben we nog een voorproefje van het toekomstige vogelcomplex palen, takken en andere zitgelegenheden worden verzorgd, die zijn nog niet aanwezig dus
dat was het voor vandaag, morgen waarschijnlijk meer!