(Vierde update, klein maar fijn!)
Welkom, om maar meteen met de deur in huis te vallen, onze Renkoekoeken en Capibara's hebben nageslacht geproduceerd!
Hier zijn we heel erg blij mee, na intensieve zorg en veel werk is het dan toch gelukt nog 2 diersoorten te laten voortplanten.
Zoals te zien is er hard gebouwd aan het nieuwe stuk grond. Helaas hebben we de Stokstaarten weg moeten doen, zowel het oude als nieuwe verblijf leverde teveel stress op voor de dieren. Er gaat nu bekeken worden of ergens anders in het park ruimte gemaakt kan worden voor de dieren.
Positief is dat we Capibara's een nieuw verblijf hebben gekregen, hierdoor konden we het Emoe perk uitbreiden!
Na het vertrek van de Stokstaarten is ook besloten het perk van de Capibara's te vergroten door een deur te maken tussen het oude Stokstaarten verblijf en het Capibara verblijf.
Ook de vogel weide wordt langzaam aan drukker en drukker! Op het moment lopen er alleen nog maar Kalkoenen en Parelhoenders maar dit zal binnenkort veranderen!
------------------
Iedereen heel erg bedankt voor de leuke reactie's, het spijt me van de korte update maar ik zit momenteel krap met me tijd.
- Joshua -