Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 3 of 3
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
Forum moderator: ZTAO-Crew2  
Klein Dierenpark, Almelo
Joshua
Datum: Maandag, 26 Jan 2015, 21:17 | Bericht # 21   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 2

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1

Curator

(Vierde update, klein maar fijn!)

Welkom, om maar meteen met de deur in huis te vallen, onze Renkoekoeken en Capibara's hebben nageslacht geproduceerd!
Hier zijn we heel erg blij mee, na intensieve zorg en veel werk is het dan toch gelukt nog 2 diersoorten te laten voortplanten.

Zoals te zien is er hard gebouwd aan het nieuwe stuk grond. Helaas hebben we de Stokstaarten weg moeten doen, zowel het oude als nieuwe verblijf leverde teveel stress op voor de dieren. Er gaat nu bekeken worden of ergens anders in het park ruimte gemaakt kan worden voor de dieren.
Positief is dat we Capibara's een nieuw verblijf hebben gekregen, hierdoor konden we het Emoe perk uitbreiden!
Na het vertrek van de Stokstaarten is ook besloten het perk van de Capibara's te vergroten door een deur te maken tussen het oude Stokstaarten verblijf en het Capibara verblijf.

Ook de vogel weide wordt langzaam aan drukker en drukker! Op het moment lopen er alleen nog maar Kalkoenen en Parelhoenders maar dit zal binnenkort veranderen!

------------------

Iedereen heel erg bedankt voor de leuke reactie's, het spijt me van de korte update maar ik zit momenteel krap met me tijd.

- Joshua -

Bericht veranderd door: Joshua - Maandag, 09 Feb 2015, 23:14
Bericht

(Vierde update, klein maar fijn!)

Welkom, om maar meteen met de deur in huis te vallen, onze Renkoekoeken en Capibara's hebben nageslacht geproduceerd!
Hier zijn we heel erg blij mee, na intensieve zorg en veel werk is het dan toch gelukt nog 2 diersoorten te laten voortplanten.

Zoals te zien is er hard gebouwd aan het nieuwe stuk grond. Helaas hebben we de Stokstaarten weg moeten doen, zowel het oude als nieuwe verblijf leverde teveel stress op voor de dieren. Er gaat nu bekeken worden of ergens anders in het park ruimte gemaakt kan worden voor de dieren.
Positief is dat we Capibara's een nieuw verblijf hebben gekregen, hierdoor konden we het Emoe perk uitbreiden!
Na het vertrek van de Stokstaarten is ook besloten het perk van de Capibara's te vergroten door een deur te maken tussen het oude Stokstaarten verblijf en het Capibara verblijf.

Ook de vogel weide wordt langzaam aan drukker en drukker! Op het moment lopen er alleen nog maar Kalkoenen en Parelhoenders maar dit zal binnenkort veranderen!

------------------

Iedereen heel erg bedankt voor de leuke reactie's, het spijt me van de korte update maar ik zit momenteel krap met me tijd.

- Joshua -

Bericht getypt door - Joshua
Toegevoegd op 26 Jan 2015 om 21:17
mathijsaa
Datum: Dinsdag, 27 Jan 2015, 15:43 | Bericht # 22   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

ZTAO

Kassa Medewerker

ziet er mooi uit

Berichtziet er mooi uit

Bericht getypt door - mathijsaa
Toegevoegd op 27 Jan 2015 om 15:43
Joshua
Datum: Maandag, 09 Feb 2015, 23:24 | Bericht # 23   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

(Vijfde update, heeft even geduurd maar we hebben nu wel weer een mooie update!)

Ik heet u allen weer welkom bij Klein Dierenpark Almelo!

Zoals in de verte is te zien heeft Klein Dierenpark er een stel nieuwe bewoners bij, Dromedarissen!
Voor nu staan de dieren op het landgoed van de buurman.

Naast het paar Dromedarissen zijn er ook nieuwe vogels in het park te vinden, in de eerste voliere zitten nu Hollandse krielen en op de vogelweide is nu ook een paar Kroonkraanvogels te vinden. U zult misschien wel merken dat het hek van de vogelweide is verhoogd, de reden hiervan is dat de Kroonkraanvogels nog wel eens ruig uit de hoek kunnen komen.

Prachtige foto gemaakt door 1 van onze bezoekers, bedankt Pieter Peetsma!

Als laatste zult u ook zien dat er jonge Parelhoenders op de vogelweide lopen!

Ik hoop dat jullie weer hebben genoten van de rondleiding en tot een volgende keer!

Bericht veranderd door: Joshua - Dinsdag, 10 Feb 2015, 18:45
Bericht

(Vijfde update, heeft even geduurd maar we hebben nu wel weer een mooie update!)

Ik heet u allen weer welkom bij Klein Dierenpark Almelo!

Zoals in de verte is te zien heeft Klein Dierenpark er een stel nieuwe bewoners bij, Dromedarissen!
Voor nu staan de dieren op het landgoed van de buurman.

Naast het paar Dromedarissen zijn er ook nieuwe vogels in het park te vinden, in de eerste voliere zitten nu Hollandse krielen en op de vogelweide is nu ook een paar Kroonkraanvogels te vinden. U zult misschien wel merken dat het hek van de vogelweide is verhoogd, de reden hiervan is dat de Kroonkraanvogels nog wel eens ruig uit de hoek kunnen komen.

Prachtige foto gemaakt door 1 van onze bezoekers, bedankt Pieter Peetsma!

Als laatste zult u ook zien dat er jonge Parelhoenders op de vogelweide lopen!

Ik hoop dat jullie weer hebben genoten van de rondleiding en tot een volgende keer!

Toegevoegd op 09 Feb 2015 om 23:24
ZooZa
Datum: Dinsdag, 10 Feb 2015, 18:36 | Bericht # 24   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 1

ZTAO
Reputatie: 4

Curator

Leuk dat mijn oude koekoeken jongen hebben gekregen in je park, dat beloofd veel goeds!
Verder ook leuk dat je nu ook wat grotere zoogdieren hebt, superleuk!
Ga zo door!

BerichtLeuk dat mijn oude koekoeken jongen hebben gekregen in je park, dat beloofd veel goeds!
Verder ook leuk dat je nu ook wat grotere zoogdieren hebt, superleuk!
Ga zo door!

Bericht getypt door - ZooZa
Toegevoegd op 10 Feb 2015 om 18:36
Joshua
Datum: Dinsdag, 10 Feb 2015, 18:47 | Bericht # 25   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

Bedankt ZooZa voor je reactie!

Vind het zelf ook erg leuk dat er nu grotere dieren komen, alleen jammer dat ze nu op het land van de boer staan..
Hoop dat ik binnenkort kan verhuizen :P *hint*

BerichtBedankt ZooZa voor je reactie!

Vind het zelf ook erg leuk dat er nu grotere dieren komen, alleen jammer dat ze nu op het land van de boer staan..
Hoop dat ik binnenkort kan verhuizen :P *hint*

Toegevoegd op 10 Feb 2015 om 18:47
Haasrode
Datum: Dinsdag, 10 Feb 2015, 20:57 | Bericht # 26   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

ZTAO
Reputatie: 2

Parkeerhulp

zeer mooi update Joshua!
Ik hou ervan hoe simpel de verblijven zijn, maar toch zeer mooi zijn.
Ik ben ook fan van de beplanting in je verblijven!
Doe zo voort!

Alea iacta est
Berichtzeer mooi update Joshua!
Ik hou ervan hoe simpel de verblijven zijn, maar toch zeer mooi zijn.
Ik ben ook fan van de beplanting in je verblijven!
Doe zo voort!

Bericht getypt door - Haasrode
Toegevoegd op 10 Feb 2015 om 20:57
  • Page 3 of 3
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
Search:

Hosted by uCoz